حادثه دزفول

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: پس از حادثه عصر پنجشنبه و غرق شدن ۲۰ گردشگر منطقه کول خرسان دزفول هنوز از سر نوشت چهار نفر خبری نیست.

به گزارش مشرق، پس از حادثه عصر امروز و غرق شدن 20 گردشگر در  منطقه کول خرسان دزفول، هنوز از سر نوشت 4 نفر  گردشگر حاضر در منطقه، خبری نیست.

عبدالحسین معظم فر اظهار داشت: این گردشگران 20 نفر بوده و به علت عدم توجه به رعیت نکات ایمنی در منطقه کول خرسان دزفول دچار حادثه شده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد:  تا کنون  جان 14  نفر پس از این حادثه، نجات یافته و دو نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و تلاش برای نجات جان افراد دیگر پس از این حادثه، ادامه دارد.

وی ادامه داد: علی رغم تاریکی هوا،  تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در محل حادثه حاضر هستند و با توان توان و تجهیزات اقدام به گشت در بستر رودخانه می‌کنند.

معظم فر بیان کرد: تمام نیروهای امدادی و عملیاتی برای تأمین نیاز افراد  حادثه  دیده  آماده سازی و بسیج شده‌اند و مصدومان این حادثه در کم‌ترین زمان ممکن با همکاری واحد  فوریت‌های  پزشکی شهرستان به مراکز درمانی،  منتقل می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس