معاون سیما

معاون سیما گفت: در سطح مدیران شبکه‌ها تغییراتی نخواهیم داشت، لیکن تلاش‌های شبکه‌ها با ترازوی قضاوت مردم و کیفیت کارهایشان سنجیده می‌شود.

به گزارش مشرق، «مرتضی میرباقری»‌ معاون سیما در پاسخ به این سوال که از عملکرد یکسال گذشته مدیران شبکه‌های سیما راضی بوده‌اید یا خیر؟ گفت: در کل تا این لحظه مدیران شبکه‌ها نمره قابل قبولی دارند و به عقیده من این نمره از 14 تا 18 است، برخی 14، برخی 18 و برخی در این رده نمره قبولی می‌گیرند.

وی درباره احتمال تغییر در برخی از مدیران شبکه‌ها نیز بیان داشت: ما در سطح مدیران شبکه‌ها تغییراتی نخواهیم داشت، لیکن تلاش‌های شبکه‌ها با ترازوی قضاوت مردم و کیفیت کارهایشان سنجیده می‌شود و باید ببینیم این شبکه‌ها با تولید برنامه‌هایشان تا چه میزان توانستند برنامه‌هایی مورد اقبال مخاطب بسازند و افزایش مخاطب و رضایت داشته باشند. همچنین مدیریت هزینه، نوآوری‌های مختلف در کار  و حفظ برندهایشان از دیگر عناصری است که برای ما اهمیت دارد.

معاون سیما درباره برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های گفت‌وگو محور شبانه نظیر برنامه «پارک ملت» عنوان داشت: حتما از این دست برنامه‌ها به خصوص در شش ماه دوم سال که شب‌ها طولانی‌تر می‌شود، خواهیم داشت. در حال حاضر چندین تهیه کننده طرح دو سه برنامه گفت‌وگو محور در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی را به ما تحویل دادند که آنها را برای شبکه‌های یک، دو، سه و پنج کاندیدا کردیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: هنوز مجری‌ها و شبکه‌ها به طور قطعی مشخص نیستند، به این دلیل که تاکنون به چهار شبکه گفتیم تا طرح‌هایشان را بیاورند و از این تعداد به دو شبکه اجازه تولید برنامه خواهیم داد. در هر حال امیدواریم برنامه شبانه قابل اعتنایی در شش ماهه دوم در کنار سریال و سایر برنامه‌هایمان داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس