پرچم سوریه

با پیشروی های صورت گرفته، فاصله نیروهای جبهه مقاومت با منطقه راهبردی «السخنه» به ۱۴ کیلومتر کاهش پیدا کرد.

 به گزراش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، نیروهای مقاومت و ارتش سوریه پس از تثبیت مواضع در منطقه « الهیل»، از غروب روز گذشته عملیات جدیدی را در محور شرقی منطقه راهبردی « آراک» آغاز کردند و ساعتی قبل پس از درگیری های سنگین توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، ایستگاه پمپاژ دوم را به کنترل خود درآورند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

درگیری ها در شرق این ایستگاه به شدت ادامه دارد و نیروهای متحد در تلاش هستند مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند. نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه پس از دو سال توانستند دوباره خود را به این منطقه راهبردی برسانند.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

با پیشروی های صورت گرفته، فاصله نیروها با منطقه راهبردی « السخنه» به ۱۴ کیلومتر کاهش پیدا کرد. روز گذشته نیز عناصر تروریستی در یک ضد حمله تلاش کردند منطقه راهبردی الهیل را دوباره اشغال کنند که با مقاومت نیروهای ارتش و حزب الله این حملات ناکام ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    9 35
    بحران سوریه یکسری خطا را آشکار کرد اگر که فکر امروز سوریه هستیم که بحران در سرازیریه اما اگر دنبال این هستیم که آینده سوریه به عنوان بخش مهم مقاومت ، سرپل مقاومت ایمن باشد باید سوتی ها را بگیریم یکی از سوتی های بزرگ مکان قرارگیری پایتخته ، دمشق فقط 55 کیلومتر تا مرز اسراییل فاصله داره طوریکه با موشک های ساده قابل زدنه که طی بحران بارها زده شد اونطرف بی توجهی به کردها و رشد بالای سلفی گری در بادیه سوریه و دیرالزور قسمتیش بخاطر دوری پایتخته . از شمال و حلب هم که ترکیه حضور دارد خیلی دوره . تدمر اگر پایتخت جدید سوریه باشد فاصله اش از مرز اسراییل و اردن و ترکیه به عنوان دشمنان : 330 کیلومتر . با عراق : الولید 250 و قائم 300 کیلومتر . تا حسکه 390 کیلومتر . با لاذقیه 300 کیلومتر . با رقه 215 کیلومتر . با حلب 280 کیلومتر . تدمر ناظر بر مسیر تهران بغداد دمشق جنوب لبنانه ، ارتفاعات خوبی برای حفاظت دارد و در دل میادین نفتی معادن سوریه قرار داره .
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
      4 0
      فکر تأمین آب شربش را کردی؟
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
    2 1
    خدا را شکر که پیروزیها ادامه دارد انشاء الله نسل تروریستها و حامیانشان ور افتد
  • IQ ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
    2 3
    شبیه به یک جوک بود واقعا اقلا کمی در مورد پرچمعیت ترین شهرهای سوریه مطالعه میکردید بد نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس