پسکوف

سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد که واشنگتن باید بدون هیچ پیش شرطی دارایی‌های دیپلماتیک و ضبط شده روسیه را بازگرداند و مطرح شدن پیش شرط در این رابطه را غیرقابل قبول خواند.

 به گزراش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز دوشنبه اعلام کرد، آمریکا باید بدون هیچ پیش‌شرطی اموال دیپلماتیک روسیه را که در این کشور ضبط شده به مسکو باز گرداند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه همچنین گفت، شروط آمریکا برای بازگرداندن اموال و دارایی‌های دیپلماتیک روسیه در نیویورک و مریلند غیرقابل قبول است.

بر اساس این گزارش، یک مقام ارشد کاخ سفید امروز گفته بود که آمریکا تنها در صورتی اموال ضبط شده روسیه را به این کشور باز خواهد گرداند که امتیازی از مسکو بگیرد.

پسکوف در این خصوص گفت: «ما قبلا تأکید کرده‌ایم که از نظر ما این اقدام کاملا غیرقابل قبول است که شرایطی برای بازگرداندن دارایی‌های دیپلماتیک ما در نظر گرفته شود. ما معتقدیم که این اموال باید بدون هیچ مذاکره و بدون هیچ پیش‌شرطی به روسیه باز گردانده شود».

وی افزود، مسکو انتظار دارد که آمریکا خرد سیاسی خود را به همراه اراده سیاسی برای حل مناقشات بوجود آمده بر سر دارایی‌های دیپلماتیک روسیه در نیویورک و مریلند به نمایش بگذارد.

سخنگوی کاخ کرملین در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع کشته شدن «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش پرداخت و گفت که سرویس‌های ویژه روسیه در حال بررسی زوایای بیشتر این اخبار هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس سیاسی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    1 0
    هیچ کشوری نیست در دنیا که پولش در بانکهای آمریکایی باشد و آخرش بمشکل نخورد؟ راست گفتند آمریکا دزد جهانخواره است برایم تبدیل به یقین شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس