امیر مهدی زاده

ملی‌پوش کاراته پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: برای جبران نتیجه‌ بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دو ماه صبر کردم تا انتقامم را از حریف ازبک بگیرم.

به گزارش مشرق، امیر مهدی زاده پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیا، بیان‌ کرد: دو سال پیش در ژاپن قهرمان شدم و دوست داشتم بار دیگر با کسب مدال طلا از عنوان خود دفاع و قهرمانی‌ام را تکرار کنم. در این دوره چهار بازی داشتم که با شکست حریفان توانستم مدال طلا را به دست بیاورم. در بازی فینال خود با حریف ازبک رقابت داشتم که در کشورهای اسلامی در یک غفلت و در چند ثانیه پایانی نتیجه‌ را واگذار کردم.

او در ادامه‌ افزود: شکست مقابل حریف ازبک باعث شد تا به فینال بازی‌های همبستگی اسلامی نرسم. این در ذهن من باقی ماند و دو ماه صبر کردم تا توانستم در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فینال بار دیگر با این حریف رو در رو شوم و او را شکست دهم و انتقام بازی‌های همبستگی را بگیرم. 

مهدی زاده با اشاره به مسئولان وزارت ورزش و جوانان، خاطر نشان کرد: برای نخستین بار توانستیم در هر چهار رده سنی در آسیا قهرمان شویم که این افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و کاراته بار دیگر نشان داد که در رشته‌های رزمی یکی از موفق ترین رشته‌ها بوده است که از سال 2012 تا به امروز همیشه بر روی سکوی آسیا و جهان قرار گرفته است. این نگاه ویژه‌ مسئولان به کاراته را می‌طلبد که رشته‌ای مانند کاراته که این قدر خوب می درخشد و قهرمانی های مداوم را به دست می آورد باید توجه بیشتری از سوی مسئولان به آن شود.

ملی‌پوش کاراته ایران مدال خود را به پسر کوچکش تقدیم و گفت‌: پسرم حدود پنج ماه دارد که از این پنج ماه را چهار ماه در اردوهای تیم‌ ‌ملی بوده ام که از این بابت هیچ وقت نمی‌توانم خودم را ببخشم، اما من هدفی داشتم که هدف من آینده اوست. خدا را شکر که این جا توانستم این مدال را کسب کنم و برایش هدیه ببرم.

امیر مهدی زاده در پایان با اشاره به رقابت‌های ورلد گیمز ، خاطر نشان کرد: پس از بازگشت به ایران به فاصله چند روز به رقابت‌های ورلد گیمز اعزام می شویم. چهار نفر از ملی‌پوشان توانستیم سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کنیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم در بازیهای جهانی نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس