کد خبر 750664
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
مشحون

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: شاید اشتباهاتی وجود داشته باشد، اما من در حیطه وظایف خودم برای تیم ملی جوانان کوتاهی نکردم.

به گزارش مشرق، محمود مشحون در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال جوانان در برنامه ایستگاه ورزش رادیو جوان اظهار داشت: آنچه که مشخص و اظهر من الشمس است اینکه عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها قابل قبول نبود و مسئله‌ای که وجود دارد اینکه در این میان افرادی باید پاسخگو باشند. دو روز است که با کادرفنی جلسات را آغاز کرده‌ایم.

وی در مورد صحبت‌های رضا نوری که گفته است که بازیکنانش را در اختیار نداشته است، گفت: صحبت‌ها و مصاحبه‌های او احساسی است و اگر یک مربی بازیکن یا امکانات در اختیار ندارد چرا اعلام نمی‌کند. با شناختی که همه از من دارند، می‌دانند که هنگام اعزام تیم‌ها محال است از چیزی کم نمی‌گذارم و همه چیز برای تیم جوانان فراهم شد، اما برخی دوستان که شرایط تیم را در مصر دیده بودند، عنوان می‌کردند یک مقدار خارج از کشور مشکلاتی وجود داشته و تیم باید با قدرت بیشتری ظاهر می‌شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: انتظاری که از تیم جوانان داشتیم این بود که آنها در میان 10 تیم اول قرار بگیرند. توانایی این کار را هم داشتند، اما کم کاری و اشتباه شده و نمی‌توان آن را به هیچ وجه توجیه کرد.

مشحون در مورد اینکه برخی بازیکنان بعد از تعویض حوله پرت می‌کردند و کادرفنی و سرپرستی کاریزمای لازم را نداشتند، گفت: با تمام این مسائلی که عنوان می‌شود، موافق هستم و نمی‌خواهم رضایت کسی را هم جلب کنم. واقعیت این است و نباید خودمان را گول بزنیم. متاسفانه تیمی که نظم ندارد، هیچ چیز ندارد. این بی نظمی یک مقدار در تیم بزرگسالان هم وجود داشت که با بازیکنان صحبت کردیم و درست شد. قبل از اعزام تمام تیم‌ها را ارشاد می‌کنیم، اما متاسفانه در مورد جوانان کوتاهی شده است.

وی در مورد اینکه تیم ملی از لحاظ بدنسازی مشکل داشته است، گفت: من 4 بازی را به صورت مستقیم تماشا کردم و بازی های دیگر را به صورت نتیجه پیگیر بودم و انتظار داشتیم که آنگولا، مصر، کره جنوبی را می‌بردند، اما بر اثر کم کاری‌ها و اشتباهاتی که وجود داشت، بازی‌ها را واگذار کردیم. آنچه که مسلم است اینکه این بازیکنان جوان هستند و ما هم برای بالا رفتن تجربه و آمادگی به اردوی صربستان فرستادیم و 6 بازی سنگین را آنجا انجام دادند.

وی گفت: شاید اشتباهاتی وجود داشته باشد، اما من در حیطه وظایف خودم تصورم این است که کوتاهی نکردم. خوشبختانه همه باشگاه‌ها در راه آماده سازی تیم ملی همکاری کردند و ممکن است تعدادی از بازیکنان سوء استفاده کرده باشند، اما در مجموع همه چیز سر جای خودش بود و این انتظار ار تیم ملی جوانان نبود که اینطور نتیجه بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس