کد خبر 750634
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
سخنرانی مصطفی میرسلیم در دانشگاه تبریز

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما در انتخابات اخیر سرمایه و تجارب مهمی را به دست آوردیم که اگر به آن بی‌اعتنایی کنیم، ضایع خواهد شد.

به گزارش مشرق، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور رئیس شورای مرکزی، دبیرکل و جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی و همچنین مسئولان ستادهای مردمی میرسلیم در استان تهران برگزار شد.

در این مراسم سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه ما در انتخابات اخیر سرمایه و تجارب مهمی را به دست آوردیم که اگر به آن بی‌اعتنایی کنیم، ضایع خواهد شد، گفت: من هیچ‌گاه به صورت فردی تصمیم نداشتم که کاندیدای انتخابات شوم اما چون این وظیفه از سوی حزب موتلفه اسلامی بر دوش من نهاده شد، کاندیداتوری در انتخابات را پذیرفتم.

وی افزود: اگر در انتخابات اخیر، نکات مثبتی را در رابطه با عملکرد بنده مشاهده کردید مربوط به همکاری و مشاوره‌های تمامی اعضای موتلفه اسلامی بود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های ما در انتخابات بر پایه برنامه‌ریزی، سازماندهی، تامین محتوا و تبلیغات بوده است، گفت: من شخصا مدیون همه تلاش‌ها و همکاری‌هایی هستم که از سوی اعضای حزب موتلفه اسلامی ابراز شد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات پیشنهادات و مطالب بسیار خوبی بدست من رسید که از بخشی از آنها بدلیل کمبود فرصت نتوانستم استفاده کنم اما ان‌شالله در فرصت‌های پیش‌رو از آنها استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه این مراسم از تمامی اعضای حاضر در جلسه خواست پیشنهادات و انتقادات خود را از فعالیت حزب موتلفه اسلامی در طول مدت انتخابات ثبت و مکتوب کنند تا در آینده بتوان از آن استفاده کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: بدون شک جمع آوری و تدوین اسناد فعالیت انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی و دیگر افرادی که ما را در این راه یاری کردند می‌تواند به عنوان یک سند مهم برای حزب مفید فایده محسوب شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    0 5
    اصولگراها به شدت روی‌تتلو برای دور‌بعد حساب وا کردن خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس