یورو فایتر

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی کره ( Korean Air) که از سئول عازم زوریخ بود دچار مشکل شد و با کمک دو جت‌ جنگنده نیروی هوایی آلمان در فرودگاه فرود اضطراری کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی فرودگاه اشتوتگارت اعلام کرد که تماس با هواپیمای بوئینگ 777 ناگهان قطع شد و مسئولان را به این تصمیم وا داشت و پس از فرود عادی اضطراری در اشتوتگارت مشخص شد که سامانه ارتباطی هواپیما معیوب بوده است. 200 مسافر این هواپیما با ناراحتی شب یکشنبه را در فرودگاه اشتوتگارت به سر بردند زیرا به علت محدودیت پروازی در نیمه شب هواپیما قادر به پرواز در نیمه شب از اشتوتگارت نبود.

جت‌هایی که هواپیما را به فرودگاه اشتوتگارت هدایت کردند، با سرعتی بسیار بالا به پرواز در آمدند که با غرشی بلند همراه بود و همین مساله شب گذشته موجب نگرانی و ایجاد وحشت در میان مردم شهر اشتوتگارت شد بطوری که ظرف تنها 30 دقیقه حدود 250 نفر برای امداد به پلیس زنگ زدند.

این دومین حادثه در آلمان از این نوع در دو روز گذشته بود. روز جمعه گذشته نیز جنگنده های ارتش آلمان یک هواپیمای مصری را به علت نقص فنی مشابه در مرز دو ایالت 'هسه' و 'بایرن' اسکورت کردند اما مشکل فنی آن هواپیما حین پرواز حل شد و ناچار به فرود اضطراری نشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    3 0
    اسکورت کردن یک هواپیما ی مسافربری توسط یک جنگنده در حالت اضطراری چه کمکی بهش می کنه؟
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
      9 4
      اگه نتونه در جای مناسب فرود بیاد در جای مناسبی ساقطش میکنن !!!
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
      8 3
      خواستن بگن نیروی هوایی هم مفیده !
    • reza IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
      4 0
      حداقل کمک ممکن کمک چشمی به خلبان مسافربر برای ناوبری درست به سمت اولین فرودگاه و زمان گردش ها و حفظ ارتفاع بهینه هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس