محسن کائیدی

در پایان دومین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان که در لندن در حال برگزاری است، دوومیدانی کاران ایران موفق به کسب ۶ مدال نقره و برنز شدند.

به گزارش مشرق، در پایان دومین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان در لندن، جواد حردانی، علی محمدیاری، محسن کائیدی و مهران نکوئی مجد موفق به کسب ۴ نشان نقره شدند و محسن مجیدی و علی اصغر جوانمردی نیز ۲ نشان برنز برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.

در این رقابتها، علی محمدیاری در کلاس F۵۶ با ثبت رکورد ۴۳ متر و ۵۳ سانتی متر به مدال نقره دست یافت و جلیل باقری در همین ماده و در کلاس F۵۵ با ثبت رکورد ۳۷ متر و ۵۲ سانتی متر درجایگاه پنجم جهان ایستاد.

عنوان قهرمانی این ماده به پرتابگری از کوبا با رکورد ۴۵ متر و ۴۷ سانتی متر رسید و نماینده مصر نیز با رکورد ۳۷ متر و ۷۵ سانتی متر سوم شد.

همچنین محسن کائیدی با رکورد ۱۰ متر و ۳۹ سانتی متر به مدال نقره رسید و سیامک صالح فرج زاده دیگر نماینده ایران با ثبت رکورد ۱۰ متر و ۱۱ سانتی متر در جایگاه ششم جهان قرار گرفت.

نماینده قطر با رکورد ۱۱ متر و ۳۸ سانتی متر در جایگاه نخست قرار گرفت و ورزشکار کلمبیا با رکورد ۱۰ متر و ۸۹ سانتی متر سوم شد.

مهران نکوئی مجد دیگر دوومیدانی کار ایران در پایان روز دوم رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان با ثبت رکورد ۱۵متر و ۱۵ سانتی متر در جایگاه دوم قرار گرفت و علی اصغر جوانمردی، در همین ماده با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۱۳ سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.

عنوان قهرمانی این ماده نیز به پرتابگر چین با رکورد ۱۵ متر و ۳۰ سانتی متر رسید.

در ادامه این رقابتها امروز (دوشنبه) ۲۶ تیر هاشمیه متقیان، تنها نماینده ایران در مسابقات روز سوم از ساعت ۱۹:۱۵ به وقت محلی در رقابت های ماده پرتاب نیزه، کلاس F۵۶ شرکت می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس