کد خبر 750546
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
دنی آلوز

بازیکن برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن به خبرهای که درباره درگیری او با بونوچی در فینال لیگ قهرمانان اروپا منتشر شد واکنش نشان داد.

به‌ گزارش مشرق، اکیپ نوشت:، جدایی دنی آلوس از یوونتوس باعث شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه مطرح شود.

رسانه‌های ایتالیایی نوشتند که آلوس در شب بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با بونوچی درگیری لفظی پیدا کرد و همین باعث خشم آلگری شد و در نهایت با جدایی هر دو بازیکن موافقت کرد.

بازیکن برزیلی پیشین یوونتوس که الان در پاری ‌سن‌ ژرمن حضور دارد با منتشر کردن پیامی در صفحه اجتماعی‌اش به این موضوع واکنش نشان داد.

او گفت‌: برای اطلاع کسانی که به دنبال شایعه‌پراکنی و نشر اکاذیب هستند باید بگویم که همه ما بازیکنان یوونتوس بعد از شکست برابر رئال آنقدر ناراحت بودیم که تا ساعت شش صبح کنار هم بودیم. لطفا دروغ نگوید و درباره چیزهای که نمی‌دانید صحبت نکنید.

دنی آلوس فصل بسیار خوبی را با یوونتوس پشت سر گذاشت و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت‌های سری A و جام حذفی ایتالیا را به دست آورد هم چنان که به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا  کرد اما نتوانست برابر رئال  بازی خوبی را به نمایش گذارد و عملکرد ضعیف او باعث شد تا یووه شکست سنگینی را متحمل کند.

قرار بود که آلوس در تابستان راهی منچسترسیتی شود اما به یک باره تغییر مسیر داد و پاری ‌سن‌ ژرمن را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس