کد خبر 750519
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
پرویز برومند

فنی‌ترین فرنگی‌کار رقابت‌های قهرمانی کشور در سال 93 از مربیان تیم ملی و شورای فنی درخواست کرد یکبار به او فرصت بدهند.

به گزارش مشرق، برومند اصلان با اشاره به نایب قهرمانی‌اش در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی، اضافه کرد: سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود به طوری که برای نخستین بار بعد از رقابت‌های کشتی بدن درد داشتم.

وی ادامه داد: روز مسابقه 12 ساعت استرس داشتیم و از ساعت هشت صبح تا 20 آماده کشتی بودیم و هر لحظه امکان داشت اسم ما را صدا بزنند که روی تشک برویم.
اصلان در ادامه گفت: یکی دو سال اخیر در رقابت‌های قهرمانی کشور، جام تختی، انتخابی تیم ملی و... همواره حضور مستمر داشته و جزو سه نفر برتر بوده‌ام و در مسابقات سیزم عنوان قهرمانی و برنز دانشجویان را به دست آورده‌ام با این حال به نظر می‌رسد دیده نشدن من و نداشتن جایگاه در تیم ملی عادی شده است.
این فرنگی‌کار لرستانی اضافه کرد: در این مدت تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف بین‌المللی شرکت کرده که هیچ جایگاه و شانسی برای من حتی در این رقابت‌ها که برخی سطح پایین هم بوده، وجود نداشته است و این موضوع جز یأس و سرخوردگی چیزی برای من ندارد.
وی تأکید کرد: از مربیان تیم ملی و کمیته فنی خواهش می‌کنم برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی یک فرصت به من بدهند تا بتوانم یکبار دیگر برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
اصلان در پایان گفت: بدون شک اگر در دو رقابت جهانی و ایندورگیمز این فرصت به من داده شود، بدون مدال برنمی‌گردم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس