کد خبر 750508
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رسول خضری

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: دولت هنوز نتوانسته لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارئه دهد.

به گزارش مشرق، رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی درباره بررسی لایحه استخدام شهرداری اظهار داشت: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی تصویب شد اما جزئیات آن در دست بررسی است.

وی افزود: مجلس به مدت دو هفته تعطیل بود و بعد از اتمام تعطیلات موضوع تحلیف رئیس جمهور، کابینه جدید و بحث تفکیک وزارتخانه‌ها را در دستور کار خواهد داشت.

خضری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را هم در دستور کار خواهد داشت، ادامه داد: در انتظار ارائه لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت هستیم چراکه این لایحه قانون مادر است و لایحه استخدام شهرداری در بطن این قانون قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی بیان داشت: دولت هنوز نتوانسته لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارئه دهد و ما انتظار داریم به زودی این لایحه تقدیم شود چراکه برخی از قوانین به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آمادگی کامل خود را اعلام کرد تا بدون وقفه لایحه مدیریت خدمات کشوری را بررسی کند حتی از نمایندگان درخواست کردیم که وقت کافی برای بررسی و تصویب آن اختصاص دهند.

خضری اضافه کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری یکی از قوانین مهم به شمار می‌آید  چراکه وضعیت اشتغال و استخدام کشور را تعیین تکلیف می‌کند لذا امیدوارم بتوانیم آن را از حالت آزمایشی به قانون دائمی تبدیل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس