محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضائیه به همکاری این نهاد با بانک مرکزی در جهت احقاق حقوق مردم خبر داد و گفت:مصاحبه‌ای روز گذشته با فرد دیگری شده بود که از قول بنده مطرح شد که صحیح نبوده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در صد و چهاردهمین نشست خبری قوه قضائیه در خصوص تلاش وافر رئیس کل و مسئولان بانک مرکزی اظهار داشت: مسئولین محترم، رئیس کل و اعضای بانک مرکزی تلاش وافری دارند تا شرکت‌های تعاونی اعتبار را ساماندهی کنند. 

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: برخی از این شرکت‌ها مجوز ندارند که باید جلوی آنها را گرفت؛ برخی از آنها مجوز داشته و تخلفاتی دارند که باید آنها را اصلاح کرد و در صورت عدم اصلاح منحل کرد و آنهایی را که می‌توانند در مسیر دقیق قرار بگیرند، هدایت کرد. 

اژه‌ای با بیان این مطلب که این اقدام بانک مرکزی کار خوبی است از اقدام این بانک تشکر کرد و اعلام کرد:‌ قوه قضائیه نهایت تلاش خود را در این راستا خواهد کرد تا حقوق مردم حفظ شود.

وی به مردم امیدواری دارد که با این توجه بانک مرکزی و کمک قوه قضائیه حقی از کسی ضایع نشود و به مسئولین بانک نیز اعلام کرد که در ساماندهی تسریع بخشیده تا حق افراد محقق شود. 

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه سخنان خود به چند اشتباه که در روزهای آتی بدان پرداخته شده،اشاره و بیان داشت: دیروز ظاهرا یک مصاحبه‌ای کرده بودند با فرد دیگری و در زیرنویس صدا و سیما از قول بنده مطلبی را در خصوص کاسپین اعلام کرده بودند که بعداز اینکه به من گفته شد من اعلام کردم که با احدی در این مورد حرف نداشته‌ام.

وی ادامه داد: این موارد اصلاح شد اما برخی روزنامه‌ها امروز مطلب غیرصحیح دیروز را منتشر کردند و باید بگویم نقل قول از من درست نیست. 

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد:‌ مدتی پیش در رابطه برخورد با کار چاق کن‌ها میزان کشفیات را 15 هزار میلیارد تومان اعلام کرده بودند که 15 میلیارد تومان صحیح بوده است.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: در مورد شکایت‌های علیه قضات نیز مطلبی درج شده بود که صحیح نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس