محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بازدیدکنندگان از زندان اوین معتقد بودند از مراکزی که لازم بوده بازدید کردند و پاسخ سوالات خودشان را گرفته اند اما ضد انقلاب بابت این بازدید ابزاز ناراحتی کرد که باید به حالشان ت

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صدو چهاردهمین نشست خبری خود با اشاره به بازدید تعداد زیادی از سفرا در حدود 50 نفر از زندان اوین و واکنش این افراد گفت: اینها فوق العاده از این بازدید خوشحال بودند.

وی افزود: این افراد معتقد بودند از مراکزی که لازم بوده بازدید کردند و پاسخ سوالات خودشان را گرفته اند اما ضد انقلاب بابت این بازدید ابزاز ناراحتی کرد که باید به حالشان تاسف خورد.

اژه‌ای همچنین با اشاره به اقدامات فرهنگی موثر در دستگاه قضایی گفت: یکی از این اقدامات انس زندانیان با قرآن بود تا جایی که در آذربایجان شرقی بیش از ١٧٠٠ نفر با قرآن انس گرفتند و ٢٤٥ نفر توانستند قرآن را از یک جز تا ٣٠ جز حفظ کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: استان مرکزی هم تقریبا خیلی فعال شده است و به همین مناسبت کسانی که در خصوص مواد مخدر حکم اعدام قطعی گرفته بودند وقتی گزارش شد که چه آثاری در رفتارشان داشته خود من برای ٣٠ نفر درخواست تخفیف مجازات کردم.

خبرنگاری در خصوص موضع قوه قضاییه در مورد حقوق شهروندی و تاسیس نهادی در این حوزه گفت: قوه قضاییه از هر طرح و برنامه ای که در جهت حقظ حقوق شهروندان باشد استقبال می کند.

وی گفت: البته شما به این موضوع توجه داشته باشید که در کشور ستاد حقوق بشر داریم و آیت االه آملی لاریجانی از تأسیس یک مرکز موازی گلایه داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس