کد خبر 750210
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
بهتاش فریبا

مربی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت:از 4 مدافع وسطی که داریم دو بازیکنمان مصدوم هستند و ما نمی‌توانیم نورافکن و حسینی را در اختیار تیم ملی امید قرار بدهیم.

به گزارش مشرق،‌ بهتاش فریبا مربی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص برپایی اردوی تیم استقلال در ارمنستان و ارزیابی‌اش از روند آماده‌سازی این تیم گفت: اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داشتیم ضمن آنکه از لحاظ امکانات تیم در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. 

وی افزود: 2 بازی دوستانه و تدارکاتی با پارس جم و آرارات ارمنستان برگزار کردیم ضمن آنکه یک دیدار درون تیمی هم انجام دادیم که این 3 مسابقه در روند آماده‌سازی تیم ما در آینده تاثیرگذار خواهد بود. تیم در شرایط بدنسازی بود و رفته رفته بدن بازیکنان ول می‌کند و آنها آماده حضور در مسابقات خواهند شد.

مربی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی آلمان گفت: به نظرم باید آنقدر در اینگونه مسابقات بازی کنیم تا حساسیت‌ها کم شود. فوتبال یک روز برد است و یک روز باخت و بالاخره این دو تیم آنقدر باید به مصاف هم بروند تا حساسیت آن برای تماشاگران کم شود.

فریبا در پاسخ به این سوال که شایعه شده از مسئولان دو تیم خواسته‌اند دربی 2 بر 2 شود تا برای تماشاگران جذاب شود، گفت: این چه حرفی است که می‌زنند! به ما اصلاً چنین چیزی نگفته‌اند و ما هم که از شایعات دور بودیم. 

وی در خصوص آخرین شرایط مجتبی جباری و اینکه گفته می‌شود وی مصدوم است، گفت: جباری مصدوم نبود و دیروز هم برای ما 15 دقیقه بازی کرد که به نظرم خیلی عالی کار کرد. 

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهراً این باشگاه فقط نام 2 بازیکن را برای حضور در تیم امید اعلام کرده است، گفت: واقعیت این است که ما 4 مدافع وسط داریم که 2 نفر از آنها مصدوم هستند. هم مگویان و هم پادوانی مصدومیت داشتند و تازه به برنامه‌های اختصاصی ورود کرده‌اند بنابراین ما برای بازی آینده فقط 2 مدافع وسط داریم ضمن آنکه فرشید باقری از تهران آسیب دیدگی داشت و از روز گذشته کم‌کم به تمرینات ما اضافه شده است. امید ابراهیمی هم که آسیب دیده و طبعاً ما 2 هافبک وسط بیشتر نداریم. به همین خاطر باشگاه تصمیم گرفته سهرابیان و قائدی را در اختیار تیم ملی بگذارد تا به آنها کمک هم کرده باشیم. خودتان بهتر می‌دانید شرایط تیمی به شکلی است که باید دست مربی برای بازی آینده باز باشد و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس