سریال

تصویربرداری سریال ازیادهارفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که از ۱۷ تیر ماه با حضور مدیران سیما و اهالی رسانه آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، در تازه ترین مرحله ساخت این سریال،حسین یاری به جمع بازیگران سریال پیوست و لیلا بلوکات، سیما تیر انداز،مهدی سلوکی و رضا یزدانی جلوی دوربین رفتند.

لیلا بلوکات در این سریال نقش دختری به نام قمر را بازی می کند که فرزند یک ارباب زاده است.سیما تیرانداز نقش زنی خود ساخته را ایفا می کند که از برادرش که نقشش را مهدی سلوکی ایفا می کند نگهداری می کند.رضا یزدانی نیز در این سریال نقش یک جوان عاشق پیشه از طبقه ثروتمندرا ایفا می کند که دلبسته دختری از طبقه ضعیف شده است.

حسین یاری نیز که به تازگی به جمع بازیگران سریال از یادها رفته ملحق شده است بزودی جلوی دوربین می‌رود.

پیش از این بازیگرانی همچون هلیا امامی و رسول نجفیان جلوی دوربین رفته بودند.

مجموعه تلویزیونی از یادها رفته یک ملودرام تاریخی است که در 50 قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال 1319 می پردازد که بدلیل عدم شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می شود اما با کشف حقیقت سنتها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می رسد.

تصویر برداری این سریال علاوه در تهران در سایر شهرستانها و در لوکیشنهای متفاوت انجام می شود.

عوامل سریال از یادها رفته عبارتند از:نویسنده:حامد افضلی‌ و رویاخسرونجدی، تدوین:شوکازندباف، مدیرتصویربرداری:ایرج عاشوری، صدابردار:محمود سماک باشی، چهره پرداز:مهین نویدی،مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، طراح صحنه و لباس :آیدین ظریف، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه ای:علی زادمهر، محصول شبکه پنج سیما.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس