شهید غلام سواری

مردم هفتگل با حضور در مراسمی سی و پنجمین سالگرد شهادت سرباز جاویدالاثر شهید غلام سواری از شهدای عملیات رمضان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، آئین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت سرباز رشید اسلام شهید غلام سواری از شهدای عملیات رمضان در هفتگل انجام شد.

این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، اقوام، بستگان و آشنایان برگزار شد و حاضران یاد این شهید والامقام را گرامی داشتند.

آئین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت سرباز جاویدالاثر شهید غلام سواری در گلزار شهدای هفتگل در کنار مزار شهید و دیگر شهدای منطقه از جمله شهید ایرج نورانی، شهید مهران بهبهانی‌زاده، شهید رضا کرمی، شهید سلطانعلی جافری و سردار شهید علیرضا داوودی برگزار شد.

همشهریان سردار شهید کرم سیاهپور با حضور در کنار یادبود شهید جاویدالاثر غلام سواری از سربازان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران آیاتی از کلام الله مجید را به یاد این شهید قرائت کردند.

سرباز رشید اسلام شهید غلام سواری در یکم مهر ماه سال 1340 دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به خدمت سربازی اعزام شد و پس از حضور در نبرد با دشمنان اسلام در روز 23 تیر ماه سال1361  همزمان با ماه مبارک رمضان به همراه دوستش سرباز شهید عباسعلی زنگنه در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

این سرباز شهید در عملیات رمضان شربت شهادت نوشید اما با گذشت 35 سال از زمان عروج، هنوز پیکر پاکش به وطن بازنگشته و از زمره شهدای جاویدلاثر هفتگل محسوب می‌شود.

سرباز شهید عباسعلی زنگنه از دوستان نزدیک شهید سواری نیز با گذشت سال‌ها از زمان شهادت، هنوز جاویدالاثر است و بی نام و نشان است.

در گلزار شهدای هفتگل برای این دو یار شهید یادمان‌هایی ساخته شده که هر ساله سالگرد شهادتشان در کنار این یادبود‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    0 0
    کسی دیده شهید شده ؟
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    1 0
    شادی روح آسمانی شهدای اسلام صلوات: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس