شهید عباسعلی زنگنه - کراپ‌شده

سی و پنجمین سالگرد شهادت سرباز جاویدالاثر شهید عباسعلی زنگنه از شهدای عملیات رمضان با حضور خانواده‌های شهدا در هفتگل گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، سی و پنجمین سالگرد شهادت سرباز جاویدالاثر شهید عباسعلی زنگنه از شهدای عملیات رمضان با حضور خانواده‌های شهدا در هفتگل گرامی داشته شد.

این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، اقوام، بستگان و آشنایان در فضایی آکنده از عطر بوی شهادت برگزار شد و حاضران یاد این سرباز شهید عملیات رمضان ادای احترام کردند.

آئین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت سرباز جاویدالاثر عملیات رمضان شهید عباسعلی زنگنه در گلزار شهدای هفتگل در کنار یادبود شهید و مزار دیگر شهدای منطقه انجام پذیرفت.

جمعی از جوانان هفتگل نیز با حضور در این برنامه آیاتی از قرآن کریم را به یاد سرباز شهید عباسعلی زنگنه از شهدای عملیات رمضان قرائت کردند.

در حاشیه این برنامه جعفر زنگنه،برادر  سرباز جاویدالاثر عملیات رمضان شهید عباسعلی زنگنه گفت: شهید عباسعلی سومین فرزند پسر و هفتمین فرزند از بین 11 خواهر و برادر ما است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

وی گفت: شهید زنگنه در زمان تحصیل یکی از شاگردان زرنگ مدرسه خود بود، در دوران نوجوانی و اوایل جوانی علاقه زیادی به فوتبال داشت و با بچه‌های هم محله‌ای بازی می‌کرد.

برادر  سرباز جاویدالاثر عملیات رمضان شهید عباسعلی زنگنه خاطرنشان کرد: یکی از دوستان برادرم، شهید غلام سواری است که به دلیل رابطه خویشاوندی که با هم داشتیم این دو با هم خیلی صمیمی و نزدیک بودند و با هم نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

سرباز شهید عباسعلی زنگنه در سال 1340 در شهرک طالقانی(برم گاومیشی 3) هفتگل استان خوزستان دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به خدمت سربازی اعزام شد.

این دلیر مرد خوزستانی پس از حضور در نبرد با دشمنان اسلام در روز 23 تیر ماه سال 1361 همزمان با ماه مبارک رمضان به همراه دوستش سرباز شهید غلام سواری در عملیات رمضان و منطقه عملیاتی کوشک به فیض شهادت نائل شد و با گذشت 35 سال از زمان عروج هنوز پیکر پاک این دو دوست به وطن بازنگشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    0 0
    شهیدان زنده اند الله اکبر..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس