کد خبر 749559
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
شهید محمد ابراهیمی - فاطمیون

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد ابراهیمی» که شش ماه قبل در ۳۰ دی ماه سال ۹۵ در منطقه حلب سوریه به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوسته بود در منطقه باقی مانده و در شمار شهدای مفقودالجسد جای گرفته بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سه رزمنده افغانستانی مدافع حرم با نام‌های «کاظم خاوری»، «محمد ابراهیمی» و «حسین ابراهیمی» چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شدند و در جهاد مقابل تکفیری‌ها توسط این تروریست‌ها به شهادت رسیدند. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان در شهرستان اراک واقع در استان مرکزی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد ابراهیمی» که شش ماه قبل در 30 دی ماه سال 95 در منطقه حلب سوریه به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوسته بود در منطقه باقی مانده و در شمار شهدای مفقودالجسد جای گرفته بود. پیکر مطهر این شهید بعد از گذشت 6 ماه از شهادتش شناسایی شده و به محل سکونتش بازگشته است.

پیکر مطهر این سه شهید فاطمیون همزمان پنج شنبه 22 تیرماه 96 با حضور عموم مردم اراک تشییع شد. این مراسم ساعت 9 از میدان شهدای شهرستان اراک به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

مراسم وداع با این شهیدان نیز چهارشنبه 21 تیرماه 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب (علیه السلام) واقع در شهرک علی ابن ابیطالب(علیه السلام) برپا شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس