کد خبر 749111
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
پرسپولیس و کولوس

استال آخرین بار موفق شده بود در ایستگاه بیستم فصل قبل حریفش را ۳-۰ شکست دهد و پرسپولیس دقیقا بعد از ۴ ماه و یک هفته دومین تیمی بود که مقابل استال ۳ تایی شد.

سرویس ورزش مشرق - پرسپولیس جدید در دیدار تدارکاتی اش برابر استال کامیاناسکه اوکراین با سه گل شکست خورد تا هواداران این تیم اندکی نگران شوند. از نگاه هواداران ارتش سرخ ،دریافت سه گل، از تیم هشتم لیگ برتر اوکراینی ها، روی کاغذ هم نتیجه چندان جالبی نیست.

استال، تیمی که طی ۲۲ هفته ۲۰ گل زده بود

اما این تیم اوکراینی چه شرایطی دارد و در حال حاضر کجای جغرافیای فوتبال اوکراین را اشغال کرده است؟

استال در فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر اوکراین طی ۲۲ هفته فقط ۶ مرتبه رنگ پیروزی را دید و ۶ بار برابر رقبایش به تساوی رضایت داد تا با ۲۴ امتیاز روی پله هشتم جدول ۱۲ تیمی رقابتها قرار بگیرد.

این تیم طی ۲۲ دیدار تنها ۲۰ گل وارد دروازه رقبا کرد و در مقابل ۲۵ گل خورد تا نشان دهد در فاز هجومی تا چه اندازه با مشکل روبرو است.

به عبارت دیگر حالا برانکو ایوانکوویچ با تفکر بیشتر باید اوضاع خط دفاعی اش را مجدداً مورد ارزیابی قرار دهد. پرسپولیس برانکو از تیمی که امتحانش را در فاز هجومی بد پس داده ۳ گل خورد با توجه به اینکه چهره شاخص خط حمله تیم اوکراینی هم در دیدار با پرسپولیس غایب بود و اصولا از استال جدا شده بود.

ستاره حریف اوکراینی پرسپولیس،هم بازی سعد ناطق عراقی شد

پرسپولیس در شرایطی برابر استال قرار گرفت که حریف مهاجم غنایی اش «کوامه کاریکاری» را پس از درخشش در لیگ برتر اوکراین به المریخیه قطر فروخته بود.

گوش چپ ۲۵ ساله غنایی موفق شده بود در هفته پایانی لیگ با درخشش برابر الکساندریا و هت تریک برابر این رقیب ارزشهایش را بیش از پیش به نمایش بگذارد. و به این ترتیب تیم تازه وارد به لیگ ستارگان قطر یعنی المریخیه خیلی سریع اقدام به جذب کاریکاری کرد. تیمی که قبل از این در جدال با پرسپولیس بر سر جذب سعد ناطق – مدافع عراقی – موفق عمل کرده بود.

تیم همیشه هشتم

پرسپولیس برابر تیمی با نتیجه ۳-۰ شکست خورد که دو فصل پیش هم مثل فصل اخیر لیگ برتر اوکراین به هشتم شدن در جدول مسابقات رضایت داده بود.

تیمی که در ۲ سال اخیر همواره چشم به پله هشتم لیگ برترفوتبال اوکراین داشته، در فصل ۱۶-۲۰۱۵ طی ۲۶ دیدار به ۷ پیروزی و ۸ تساوی رسیده بود در شرایطی که باز هم خط آتشش موفق به زدن بیش از ۲۲ گل طی ۲۶ دیدار نشد.

در فصل یاد شده لیگ برتر اوکراین جدولی ۱۴ تیمی داشت و استال با ۲۹ امتیاز هشتم شد. آن هم در شرایطی که با عنوان نایب قهرمانی در رقابتهای دسته اول فصل ۱۵-۲۰۱۴ پای به این رقابتها گذاشته بود.

ارمنی ها همه کاره کامیاناسکه

حریف روز چهارشنبه پرسپولیس در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶  پس از ایستادن روی پله هشتم مسابقات به پلی آف رفت تا در نهایت یک فصل دیگر میان تیم های برتر این کشور ماندنی شود. با این حال مدیر ارمنی این تیم یعنی واردان تصمیم گرفت تا هم وطنش یگیشه میکایلیان را روی نیمکت تیم بزرگسالان استال بنشاند. مردی که پیش تر بازیکن آرارات و بانانت ارمنستان بود و البته سرمربی تی های زیر ۱۹ و ۲۱ سال استال.

آخرین ۳ تایی حریف

و نکته آخر در مورد حریف اخیر پرسپولیس اینکه استال آخرین بار موفق شده بود در ایستگاه بیستم فصل قبل حریفش را ۳-۰ شکست دهد. این تیم تحت هدایت لئونید کوچوک از کشور بلاروس موفق شد یکشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ زیراک را با ۳ گل شکست دهد.

به عبارت دیگر پرسپولیس دقیقا بعد از ۴ ماه و یک هفته دومین تیمی بود که مقابل استال ۳ تایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لنگی بی ستاره IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    13 14
    در اسیا هم لنگیا با خوش شانسی صعود کردن
    • f IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      1 1
      سلام متخصص یاد رفته پارسال تو تدارکات از تولب پرس گل خوردیئ
    • اصلان MT ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      1 1
      عجب رویی دارین شما
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      2 1
      شانس آوردن به الغرافه نخوردن و گرنه مثل پارسال 8 تایی میشدن.
    • پرویزی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      0 3
      برو شش تایی
    • موریس IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      0 3
      شانس؟!خجالت بکش . تا کور شود آنکه نتواند بیند
    • نصیر IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      0 0
      شما استقلالی ها تخصصتون آسیاست آنهم شش تایی شدن
    • محمد IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      0 0
      الغرافه کی پرسپولیس رو هشت تایی کرد جناب ششتایی چیزی می زنی؟؟
    • بازیکن سابق IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      0 0
      اتفاقا از نظر فنی استقلال در آسیا با خوشانسی به خاطر میزبانی بیشتر نسبت به پرسپولیس بالا آمد و همان مرحله اول باید حذف میشد جالبه که اقلیتی خود شیفته می گفتن گروه پرسپولیس ساده هست الآن دو نماینده در بین چهار تیم داره!!
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    3 4
    3تایی شدن از خصوصیات بارز لنگی هاست.
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    0 0
    گل اول و دوم طبق فیلمی که منتشر شده اشتباه داور هم وطن تیم حریف بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس