غوطه شرقی.jpg

نیروهای سوری و مقاومت درصدد هستند در ادامه عملیات، محور شمال منطقه مسلخ را به طور کامل پاکسازی کنند و راه ارتباطی محله های عین ترما و جوبر را به طور کامل قطع کنند.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از غوطه شرقی دمشق حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت، شب گذشته در محله عین ترما، عملیاتی را از محور جنوب و  جنوب غربی انجام دادند و پس از درگیری های سنگین توانستند منطقه راهبردی مسلخ را به طور کامل از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

نیروهای سوری و مقاومت پیش از ظهر امروز موفق به تثبیت مواضع در منطقه مسلخ حساس شدند و در حال حاضر، نیروهای عملیاتی  خود را برای آزادسازی محور شمالی این منطقه آماده می کنند.

نیروهای جبهه مقاومت برای جلوگیری از نفوذ دوباره تروریست ها و تامین امنیت منطقه، تعدادی مجتمع مسکونی و خیابان های حومه را هم در یک عملیات ناگهانی آزاد کردند. در این عملیات همچنین سکوی پرتاب موشک و خمپاره تروریست ها منهدم شد.‌

منطقه راهبردی «مسلخ» در محور جنوب غرب محله عین ترما واقع شده و با پاکسازی این منطقه راهبردی، بسیاری از راه های ارتباطی عین ترما با محله جوبر قطع می شود و تروریست ها در انتقال تجهیزات و نیرو به سمت جوبر دچار مشکل خواهند شد.

نیروهای سوری و مقاومت درصدد هستند در ادامه عملیات، محور شمال منطقه مسلخ را به طور کامل پاکسازی کنند و راه ارتباطی محله های عین ترما و جوبر را به طور کامل قطع کنند. به گزارش مشرق، نیروهای سوری و مقاومت در همین محور باید خود را به پل راهبردی زملکا برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    30 4
    جهت نصرت و پیروزی مقاومت اسلامی بر تروریسم تکفیری - صهیونیستی و سلامتی ولی امر مسلمین امام خامنه ای صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس