فاطمه حسینی

دختر صفدر حسینی در توئیت‌های تازه خود عنوان کرده است که دولت روحانی بایستی بدون تبعیض جنسیتی از حضور جوانان در کابینه خود در کنار مدیران با تجربه استفاده کند.

سرویس سیاست مشرق - فاطمه حسینی، نماینده اصلاح‌طلب تهران و فرزند صفدر حسینی اخیرا در صفحه توئیتر خود به شرایط رسیدن به پوست‌های ارشد مدیریتی اشاره کرده است.

وی در یکی از توئیت‌های قابل تأمل خود نوشته است:‌ « راه رسیدن به جایگاه‌های ارشد مدیریتی باید عاری از سنگلاخ‌های #تبعیض_جنسیتی باشد. #کابینه_دولت.»

همچنین این نماینده مجلس در توئیتی دیگر بیان کرده است: « حضور #جوانان ممتاز و خلاق در کنار مدیران کارآمد در سمت‌های ارشد مدیریتی راه‌گشای انتقال تجارب مدیریتی به نسل سوم انقلاب است. #کابینه_دولت»

فرزند صفدر حسینی درحالی از شرایط عادلانه رسیدن به جایگاه ارشد مدیریتی و از حضور جوانان درسمت‌های ارشد مدیریتی سخن می‌گوید که شبهه‌هایی در خصوص بسته شدن لیست امید در انتخابات ۹۴ توسط اصلاح‌طلبان مطرح است.

«الهه کولایی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره رانتی بودن اعضای لیست امید به «آنا» اعلام کرده است: «به هر حال افرادی که از امکان مالی و ارتباطات خوبی برخوردارند و چنین امکاناتی برای آنها فراهم است، قطعا نسبت به بقیه افراد شانس بیشتر و بهتری برای حضور در همه لیست‌های انتخاباتی دارند.» وی دربخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت:«همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تاثیرگذار هستند. برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مساله را تکذیب نمی‌کنم.»

بسته شدن لیست رانتی و پولی بعد از لیست امید در انتخابات سال ۹۴ در سال ۹۶ هم اتفاق افتاد و از برخی از اعضای شورای شهر چهارم همچون «فاطمه دانشور» برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان شورا درخواست پول شد که وی در این خصوص گفت: « دو میلیارد ندادم از لیست امید خط خوردم!»

فاطمه حسینی در حالی از عدالت سخن می‌گوید که وی در برابر خبر افشای فیش حقوق نجومی پدرش که شامل تسهیلاتی مانند حق اوقات فراغت فرزندان هم می‌شد، نه تنها سکوت اختیار کرد بلکه از تریبون مجلس نیز سوء استفاده شخصی کرد و بیانیه‌ای در حمایت از فعالیت مالی خانواده خود قرائت کرد. این در زمانی بود که وزیر ارتباطات به مجلس آمده بود و دستور کار مجلس بررسی موضوعات مربوط به وزارتخانه «محمود واعظی» بود.

فاطمه حسینی در زمان نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شعار خود را مبارزه با تعیض و بی‌عدالتی عنوان کرد و گفت: «من می‌خواهم نماینده نسلی باشم که زندگی شاد و پر امید حق مسلم آنان است نه بی‌کاری،‌ تبعیض و بی‌عدالتی ...»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    74 8
    دراستانی که هستم دو نفر بدون هیچ سنگلاخی و کاملا" با خودشیرینی به پست ارشد مدیریتی و معاونیت استان رسیدن بعد شماها انتظار دارید من بعنوان یک شهروند به استانم اعتماد کنم..
  • منوچهر IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    90 10
    با سلام چند زن متخصص در زمینه نجوم و حقوق هم در کابینه استفاده شود. و برای صندوق توسعه ملی نیز از متخصص نجوم استفاده نمایید. برای گمرگ هم دختر وزیر آموزش پروش را بگذارید. خواهشششششششششششششششش می کنم.
    • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      6 1
      :))))))))))))
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      6 1
      مشکل کشور در شرایط کنونی عدم حضور زنان در کابینه است و با انتخاب چند وزیر زن در دولت دوازدهم مشکلات کشور حل می شود !!!!!!!!!!!!!!
  • نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    68 8
    خودش که از اوقات فراغتش خیلی خوب استفاده کرده. یادش رفت بگه از اوقات فراغتتان خوب استفاده کنید تا اسم شما را هم در لیست بگذارند.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      37 1
      بنده خدا چندین میلیون پول اوقات فراغتش رو پس انداز کرد وداد ورفت توی لیست مجلس .اینجا هم از تخصص گرفتن حق اوقات فراغت فرزندان از حقوق باباجان دم میزنه دیگه !
  • علی FR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    ما اصلاح طلبان و شما اصولگرایان یک شباهت اصلی و یک تفاوت اصلی داریم، شباهتمان این است که هردو مخالف وضع موجودیم، اما تفاوتمان که مهم تر است، این است که شما دولتها را مقصر وضع موجود میدانید، و ما " کل نظام" را... و این در صورتی است که دولتها چهار سال می آیند و می روند و آنچه در طول چهل سال باقی و موثر بوده، نظام جمهوری اسلامی است. لطفا چاپ کنید ادمین محترم زیرا بنده توهینی نکردم.
    • IT ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      پاسخ به شما یقینا طولانی خواهد بود و از حوصله خارج اما انچه مسلم است هرجا و هرکسی که به ارمانهای انقلاب و نظام عمل کرده از قبیل ساده زیستی خدمت بی منت و برای خدا به مردم دوری از مجادلات سیاسی و غیره برای کشور و مردم بسیار مفید فایده بوده
    • محمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      82 6
      خداروشکر خودتون دارید میگید که نظام قبول ندارید پس...... میخورید در انتخابات این نظام شرکت میکنید و تو این نظام دولت تشکیل میدید منافق ها
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      81 4
      داداش خوابی شما؟ ۲۰ سال مملکت دست تفکر تکنوکرات و اصلاح طلب بوده که چشم به غرب دارن. بگو چه کار شاخی کردند؟ اگر دولت ها بی تاثیر هستند، پس اشخاص غلط میکنند کاندید می شوند. وضع موجود؟ فرهنگ رو میگی، آن روحانی مسلمان که با دختران ایتالیایی دست می دهد، فرهنگ درست میکند؟ اقتصاد رو میگی، آن روحانی مسلمان که به اختلاس ۸ضربدر ده به توان ۱۲ تومانی، معوقه می گوید، اقتصاد درست میکند؟ فناوری رو میگی، آن تفکر آبگوشت بزباشی مربوط به کدام تفکر است؟ کدام تفکر موشک نقطه زن و ۱۹۰۰۰ سانتریفیوژ درست کرد؟/ اما حرف آخر، طهرانی مقدم و شهریاری و سلیمانی ها رو دولت ها درست کردند یا نظام؟ زیر باد کولر نظر میگذاری، به خاطر دولت ها است یا نظام؟...
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      33 3
      آیا غیر از این است که هرگاه تن پروران مدعی ذخیرگی نظام اکثرا با چهره های اصلاح طلب با رای مردم بر مسند قدرت تکیه زدند، میخ وضع موجود محکمتر کوبیده شد؟ مشخص است نظام مقصر نیست بلکه ذخیره های مدعیش مقصرند و متاسفانه شما بر عقیده ای غیر عقلانی پای میفشارید با وجود اینکه همواره شاهد بوده اید تمام سیستمهای مادی به بن بست رسیده اند یا در حال رسیدنند
    • امیر IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      66 3
      علی آقا نکته ای که شماها به آن توجه نمی کنید جایگاه قوه مجریه به عنوان بالاترین نهاد اجرایی کشور است، ما وقتی دولتها را مقصر وضع موجود می دانیم، کلی دلایل برای آن داریم ولی شما که نظام را مقصر می دانید، صرفاً کلی گویی می کنید و دلیلی برای حرف خود ندارید، به نظرتون سوء مدیریت دولتهای مختلف و کم کاری آنها و زندگی اشرافی برخی مسئولان دولتی و نزدیکانشون و حاشیه سازی آنها ،تقصیر نظام است ؟!!!!!!!!!!! دولتهایی که در مدت بعد از جنگ آمده اند همگی هشت ساله بوده اند، به نظرتون در هشت سال نمی توان کار موثری در کشور انجام داد؟!!!!!! مشکل اصلاح طلبان اینست که نمی توانند بی عملی و کم کاری دولتهایی که طرفدارش هستند را قبول کنند، کمی اگر نقدپذیر باشید مشکلتان برطرف می شود، شما اصلاح طلبان به جای زدن سوزن به خود، تنها به فکر جوالدوز زدن به دیگران هستید وبس، برای همین هم ضعفها و اشکلات واضح دولتهایی که طرفدارش هستید را نمی بینید، مثلاً بسیاری از اصولگرایان قبول دارند و بارها عنوان کرده اند که دوسال آخر دولت دهم ، به خاطر حاشیه سازی و مشکلات ناشی از سوء مدیریت مسئولان دولتی و... از نظر عملکرد مسئولان غیرقابل توجیه است، ولی شما ها طوری صحبت می کنید که حتی اشتباهات واضح وتاثیرگذار دولت متبوع خود را هم نمی بینید و یا گردن دولت قبل می اندازید و یا به قول خودتون نظام را مقصر می دانید، در حالی در جاهایی که کشور ما رو به جلو رفته و پیشرفت کرده عمدتاً به خاطر عملکرد نظام بوده است نه دولتها، مثل پیشرفت همه جانبه در صنایع نظامی، یا حضور باشکوه مردم در همه عرصه ها مثل انتخابات و راهپیماییهای مختلف بیشتر به خاطر دلبستگی شان به نظام بوده است تا دولت مستقر، موفقیت کشور در عرصه منطقه ای و پیروزی های پیاپی جبهه مقاومت هم ناشی از عملکرد نظام است نه دولت، شماها خودتون حقیقت را می دانید ( چون حقیقت واضح است) ،ولی متاسفانه خودتون را به اون راه می زنید.
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      32 1
      این خیلی وقیحانه و حقیقتا منافقانه است که سران شما لباس اسلام را میپوشند و در عین حال به اسلام اعتقادی ندارند عاقبت نفاق در به دری فرقه رجوی و نهایتا نابودی است اینکه شما به اسلام به عنوان یک دین با قابلیت حاکمیت اعتقاد ندارید نتیجتا به قیام حضرت مهدی هم معتقد نیستید پس تفکر شیعی هم ندارید اما سرانتان با این اوصاف همچنان در جو نفاق نفس میکشند تا فرصت را برای ضربه مهیا ببینند خلاصه دروغ کلییییید تمام گناهان است و شما با گناه و پلیدی به هیچ هدف ارزشمندی نمیرسید
    • موسوی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      37 2
      حرفهای شما درست است زیرا نابودی نظام در فتنه ۸۸ بدست اصلاح طلبها البته بعضیهاشون رقم خورد ولی این سوال است اگر شما دولتها رو مقصر نمی دانید چرا تمام این ۴ سال گذشته در تمام موضوعات دولت قبل را مقصر دانستید و از همین راه باز هم امسال رای اوردید؟؟
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      32 3
      توهین نکردید ولی حرف عوضی زدید مسئول وضع موجود بی لیاقتی دولت هاست وجهل مردمانی که به آ ن ها رای می دهند وگرنه اسلام وحکومت اسلامی وایضا قانون اساسی ظرفیت های خوب ومناسبی دارد شما وامثال شما با همین تحلیل های آبکی سال 88 اصل نظام را نشانه گرفتید
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      9 9
      عزیزم ما یک شباهت داریم هردو مردم رو رعیت و خود رو ارباب مبدونیم. بازم زنده باد روحانی که امثال سریع القلم بی پرده میگن ما برتر هستیم اما آقایان در ظاهر میگن ما مردمی هستیم و اما در باطن مردم رو مشتی عوام فرض میکنن
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      38 0
      منظور شما از کل نظام فقط یک نفر یعنی ولی فقیه است. والا مسوولان اجرایی از بازرگان و بنی صدر و موسوی و هاشمی و خاتمی و روحانی که همه از شما بوده اند.
  • آراسته IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    41 2
    یک نفر رشته نجوم هم در کابینه بگذارند که حقوق های نجومی را محاسبه و پرداخت نمایند.
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      18 0
      عالی بود. نیاز است. شیخ مشکل اصلی است.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    20 0
    منظورش از جوانان آقا زاده ها که نیست ؟؟؟
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      0 0
      بسه دیگه باو اقایون دیگه باس بازنشست شن دور .دور اقازاده هاست
  • بوسجین IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    23 0
    کاش انقلاب ما که نقلاب ارمانی بود افرا د متفکر ارمانی اداره امور را در دسن داشتند نه شطرنج بازان اوقات فراغت و سفره پنداران صحنه انقلاب از بیت المال چرا که انقلاب ما اسمانی بود ولی افرادی کوشش می کنند ان را به زمین بکشند و در سر سفره ان اوقات فراغت خود را با ولع قدرت و و ثروت بپردازند در سایه ان لذت ببرند و از دنیا کامجویی کنند این رسالت انسان اسمانی نیست خدمت به مردم هم عبادت است و هر کس بیشتر خدای گونه تر خواهد بود و شایسته خلیه الهی وگرنه ..................
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    20 0
    قطعا اگر در میان نسل جوان دختران و بانوان ایران یک نخبه باشه قطعا شما هستید، که با تلاش و پشتکار پدرتون توانستید صندلی مجلس را اشغال کنید...
  • عبدالله IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    2 24
    سلام چه عقده اى شما از ابن نماينده جوان و از نسل زهرا(ع) داريد كه ابنگونه عقده گشاىى مى كنيد پيشنهاد مى كنم به خدا پناه ببريد از شر نفس خودتون
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    27 0
    شما به صندوق بابا بچسب پستهای دیگر بدرد نمیخورد
  • علی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    21 0
    اصلاح طلبان خوارج همین هستند وقتی پای منافع باشد همه کاری و همه حرفی می زنند
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    25 0
    اگر مرغ ژست عقاب بگیره اینقدر مسخره نیست که یع آقازاده فرزند نجومی بگیر از تبعیض صحبت کنه
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    21 0
    پر رویی هم اندازه ای دارد . طلبکار هم هست .
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    22 0
    عوامل افزایش فساد در جامعه نجومی بگیران و زمین خواران نجومی هستن که مردم رو در فقر فرو بردن.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    25 0
    پیشنهاد میدم یه حق جدید توی فیش حقوقی بابایی اضافه بشه به اسم حق تربیت مدیر ارشد آینده
  • شاعر شعر نو. عليقلي صفدري IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    9 0
    جرا نظرات مرا در مورد گوزن ها نمياوريد
  • شاعر شعر نو. عليقلي صفدري IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    9 0
    خواهش ميكنم از نظرات ما جوانان هم استفاده كنيد
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      0 0
      چشم
  • AE ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    13 1
    اینها جهنم رو برای خودشان خریده اند
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    26 1
    زالوهایی که به جان نظام افتاده اند دنبال شاهرگ ها میگردند تا خون بیشتری بمکند
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
      0 0
      بی نهایت+
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    4 0
    در انتخاب کابینه باید اصل شایسته سالاری است وقتی روحانی براساس حزب و تعصب حزبی وزیر انتخاب میکنه چه فایده داره پیر باشه یا جوان .
  • مهدی از تبریز IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    5 0
    خلایق هرچه لایق
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
      1 0
      البته خلایق فتنه گر و افسادطلب . وگرنه ما 16 میلیونیم و به اینها رای ندادیم!
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    8 0
    بله نظام مقصره که راه برای اسهال طلب ها باز گذاشته تا هر گندی بزنن
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    7 0
    امثال این خانم با کارنامه مشخص از شجره نامه خانوادگی شان ، تعبیر وارونه یک رویا هستند برای گروهی که به ایشان رای دادند، زمان بهترین قاضی است برای همه ما، ما صبرمان زیاد است ، به قول رهبر عزیزمون با این حرفا یاس و ناامیدی بر خود راه نمیدهیم و استوار ایستاده ایم تا تحقق وعده های الهی چیزی باقی نمانده
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 20
    درود بر فاطمه حسينى
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      5 0
      آدم خودش که به خودش درود نمیفرسته !!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    1 7
    حسادت تا چقدر همه فهميدند كه شما چقدر پست و حسود و تهمت زن هستيد
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
      0 0
      اشتباهی مثبت دادم
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    12 1
    کسی که این خانم را تایید صلاحیت کرده است چه جوابی دارد
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    7 1
    کسی که این خانم را تایید صلاحیت کرده است چه جوابی دارد
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    3 1
    وقتی از جنس مردم نیاشی، مردم تو را تنها می گذارند...
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    9 0
    جوان بودم دیگر نیستم 14ساله همراه با انقلاب کتک خوردم 16ساله با جنگ تیر خوردم در 25سالگی سرخورده از جام زهرگین شدم حالا در 50سالگی دوباره تکرار حوادث قبل 14سالگی است رانت+فساد+اختلاس+بی عدالتی فقط کمی چاشنی مذهب+ادعا اضافه شده است شهدا ایثارگران و آزادگان مسئولین شرمنده شمایند .
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    0 3
    مگه این خانم چی گفته بنده خدا. حالا دیدگاهش اصلاح طلبیه ولی واقعا حجابشون خوبه و اینجا هم گفته باید از جوانان استفاده بشه
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    2 0
    یه دفعه بگو : اون دختری که باباش نجمی بگیره و جوان هم هست و الآن نماینده مجلسه باید وزیر بشه ؟؟؟؟!!!! دیگه چرا پای بقیه جوونها رو می کشی وسط ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس