آرم سپاه

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: در گذشته مناطق محروم تعریف مشخص داشت اما اکنون حاشیه شهرها هم به مناطق محروم اضافه شده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار ضیاء‌الدین حزنی پیش از ظهر امروز در همایش "رسم هجرت" در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: با گروه‌های جهادی همیشه کار داریم زیرا نقش بسیار مهمی در تمام حوزه‌ها دارند، همچنین در ایران شاهد مقدار زیادی پروژه و پول هستیم و این پول آن قدر زیاد است که شاهد مقدار زیاد اختلاس هستیم اما مشکل کشور این است که با‌هم کار کردن را بلد نیستیم و مردم و مسئولان با هم تعامل مناسب ندارند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: علت موفقیت در دفاع مقدس پشتیبانی مردم بود و مسئولان با مردم تعامل سازنده داشتند و اگر امروز بخواهیم عملیات در حوزه زیرساخت‌ها و اشتغال انجام دهیم باید با هم فعالیت موثر انجام دهیم و عقب‌ماندگی‌هایی که در برخی حوزه‌ها شاهد هستیم را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی عامل پیشرفت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف بوده گفت: اگر دولت تجارت کند مردم روز‌به‌روز ضعیف‌تر می‌شوند اما اگر مردم تجارت کنند دولت قوی‌تر می‌شود و خود مردم نیز قوی هستند و با هماهنگی و درایت گروه‌های جهادی امیدواریم شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: نباید فقط حرف بزنیم و شعار بدهیم و باید کار کنیم و قرارگاه ثامن و دیگر قرارگاه‌ها در خراسان‌رضوی اقدامات زیادی در جهت رفع محدودیت انجام داده‌اند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در گذشته مناطق محروم تعریف مشخص داشت اما اکنون حاشیه شهرها نیز به مناطق محروم اضافه شده‌اند و در حال حاضر شاهد این حجم از محرومیت و ضعف در خدمت‌رسانی هستیم.

وی بیان کرد: امیدواریم حرکت‌هایی مانند اردوهای جهادی را بتوانیم ادامه دهیم و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برای رفع محرومیت در نظر گرفته شده و قرار است محرومیت را کمتر یا ریشه‌کن کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس