رقه.jpg

نیروهای دموکراتیک کرد از محور شرقی در فاصله ۸۰۰ متری مرکز شهر رقه هستند.فاصله این نیروها از محور غربی و جنوبی با مرکز شهر ۱.۵ کیلومتر است.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، پیشروی نیروهای دموکراتیک کرد از محورهای مختلف به سوی مرکز شهر ادامه  دارد. در محور شمال غرب شهر، نیروهای کرد در حال پیشروی به سمت شرق هستند و در تلاش اند تا ایستگاه برق را به تصرف خود درآورند.

در محور غربی نیز بخش های از محله البرید از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شده است. و نیروهای دموکراتیک کرد از محله های حطین و قادسیه در حال پیشروی به سوی مناطق مساکن الفرات و النهضه هستند. ااز محله یرموک هم خبر می رسد درگیری ها همچنان ادامه دارد و تاکنون بخش شمال غرب این محله از وجود تروریست ها پاکسازی شده است.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در محور شمال شرق هم درگیری ها به صورت پراکنده در جریان است. در محور شرقی نیز محله شهر قدیم همچنان شاهد سنگین ترین درگیری ها است و نیروهای کرد در تلاش هستند به سمت مرکز محله پیشروی کنند. در جنوب شهر نیز  در محله هشام عبدالملک مواضع میان طرفین دست به دست می شود و درگیری ها ادامه دارد. در محور غربی و در محله الدریعیه نیز بخش هایی از غرب محله از کنترل عناصر تروریستی خارج شده است.

به گزارش مشرق، نیروهای دموکراتیک کرد از محور شرقی در فاصله ۸۰۰ متری مرکز شهر رقه هستند.فاصله این نیروها از محور غربی و جنوبی با مرکز شهر ۱.۵ کیلومتر است.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    19 3
    اردوغان تسلیت
  • رسول IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    19 3
    داعش که نتونست ماموریت خودش رو با موفقیت انجام بده حالا ترکیه (پدرخوانده داعش ) می خواد به کردها حمله کنه که انشاا... با شکست بزرگی همراه خواهد شد.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    19 4
    خردوغان تسلیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس