کد خبر 747680
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران علت فوت محمود طالبی شرور معروف به شاه مازندران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران  علت فوت شرور معروف به شاه مازندران را بیماری قلبی و عوارض ناشی از آن عنوان کرد.

این فرد اوایل بهمن ماه سال 94 در پی انتشار فیلمی ویدیوئی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه گتاب سبب ایجاد رعب و وحشت بین مردم شده بود، به اتهام محاربه و فساد فی‌الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، پس از انتشار این کلیپ متواری شد.

این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است و پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفیگاه این فرد صادر شد.

با تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد در 12 بهمن ماه 94 ساعت ۳ صبح در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد.

در 11 اردیبهشت ماه سال جاری، شرور معروف به شاه مازندران به 16 سال حبس محکوم شد و 25 اردیبهشت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران درگذشت محکوم علیه "محمود طالبی را تائید کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    3 0
    عجب !!محارب 16سال حبس خدا خودش حکمشو اجرا کردمشخص بود پارتی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس