کد خبر 746911
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
محسن یوسفی

هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد که حتماً باید مچ پایش را جراحی کند.

به گزارش مشرق، محسن یوسفی در مورد شرایط فعلی‌اش گفت: من هفته آینده مچ پایم را جراحی می‌کنم و چند ماه دور از میادین هستم. پارسال هم از ناحیه مچ پا مشکل داشتم، اما دوست داشتم بازی کنم. مچ من فصل گذشته خراب بود، اما نمی‌خواستم تیم را تنها بگذارم و با زور قرص و آمپول به میدان رفتم. خوشبختانه تیم شرایط خوبی داشت و عملکرد من هم از لحاظ فنی راضی‌کننده بود. به همین دلیل دوست داشتم با همان شرایط ادامه دهم.

وی ادامه داد: بعد از پایان بازی‌ها یک ماه استراحت کردم و فیزیوتراپی هم در برنامه‌های من قرار داشت. شرایط خوبی داشتم و در تمرینات هم مشکل خاصی را احساس نمی‌کردم. حتی باشگاه و کادر فنی هم از عملکردم راضی بودند و همه این نظر را داشتیم که امسال فصل خوبی را خواهم داشت. متأسفانه در یکی از تمرینات یک پیچ‌خوردگی ساده کارم را خراب کرد و حالا باید مچ پایم را جراحی کنم. به هر حال قسمت این بوده و باید با شرایط موجود کنار بیایم.

هافبک تیم فوتبال پدیده در پایان تصریح کرد: برای اینکه چند سال دیگر هم فوتبال بازی کنم به این جراحی نیاز دارم و راه دیگری باقی نمانده است. فصل گذشته هم اذیت شدم و حالا باید جراحی کنم. من بعد از جراحی سه ماه دور از میادین خواهم بود و اینکه چه زمانی برمی‌گردم به نوع عملم بستگی دارد. پزشکان بعد از جراحی قرار است در این زمینه نظر بدهند. با این حال احتمالاً نیم‌فصل اول را از دست خواهم داد و این شرایط برای من خوشایند نیست. اگر جراحی نمی‌کردم شاید باید از فوتبال خداحافظی می‌کردم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس