بیمارستان «رمبام»

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت احرونوت» از تصمیم «آریو لوین» وزیر گردشگری اسرائیل برای تهیه طرحی با هدف تشویق گردشگری درمانی میان اسرائیل وکشورهای حوزه خلیج فارس پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه روزنامه العربی الجدید به نقل از روزنامه «یدیعوت احرونوت»، رژیم اسرائیل درصدد است از بحران کنونی درروابط میان کشورهای حوزه خلیج فارس واز درخواست های مطرح شده از سوی طرف های مختلف سعودی، بهره برداری کند.

یدیعوت احرونوت نوشت بحران در کشورهای حوزه خلیج فارس ومحاصره قطر، از جمله عواملی است که به گرمی و تقویت روابط اسرائیل وعربستان کمک کرد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، وزیر گردشگری اسرائیل دو روز پیش در سفر به لهستان اقرار کرد که تماس هایی را با مقامات بلندپایه کاخ سفید برقرار کرده و ازآن ها خواسته میان این وزارت خانه و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس وساطت کند.

لوین اظهار داشت :«هنوز به مرحله ای نرسیده ایم که شاهد سفر گردشگران از کشورهای حوزه خلیج فارس به اسرائیل باشیم، اما می توانیم از طریق درمان های پزشکی با استفاده از علم و اطلاعات موجود برای نجات جان گردشگرانی از این کشورها در ازای بهره مند شدن از پرداخت های مالی آنان اقدام کنیم و بدین ترتیب، قطعاً اولین مرحله را درراه تقویت روابط دو طرف خواهیم برداشت.

درگذشته گزارش هایی از سوی منابع اسرائیلی وغربی با موضوع پدیده گردشگری درمانی و سفر افراد ثروتمند از برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و افرادی از خاندان حاکم در برخی از این کشورها به سرزمین های اشغالی به منظور درمان در بیمارستان های اسرائیلی درسایه سانسور خبری شدید منتشر شده بود.

براساس این گزارش ها، زنی از خاندان حاکم در امارات متحده عربی، چند سال پیش دربیمارستان «رمبام» در حیفا درمان شده بود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس