کد خبر 743450
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
مسعود حسن زاده

باشگاه سپاهان در مورد اظهارات مسعود حسن زاده مبنی بر اینکه مدیران سپاهان پس از مصدومیت جویای احوال او نشدند، توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش مشرق، مسعود حسن زاده مهاجم تیم سپاهان که در حال حاضر دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد، در آخرین مصاحبه خود از بی توجهی مدیران باشگاه و اینکه پس از مصدومیت خبری از او نگرفتند، گلایه داشت. 


در همین خصوص مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان متنی زیر را منتشر کرد:


« ما توصیه ای داریم تا انتقادات احتمالی بازیکنان مان از جمله مسعود قبل از رسانه ها درون خانواده تیم گفته شود تا بهتر به حل و فصل آن بپردازیم، اما در مورد گلایه های ایشان که گفته بود مدیر عامل باشگاه سراغی از من نگرفت باید بگویم که محسن طاهری و برخی دیگر از دست اندرکاران باشگاه چندین و چند بار با وی تماس گرفته تا هم جویای حال او شده و هم اینکه به دیدار او روند، اما ایشان پاسخ هیچ یک از تلفن ها را نداد.


نکته دیگری که باید اضافه شود این است که در زمانی که مسعود عمل جراحی خود را انجام داد مهندس نیکفر رئیس هیئت مدیره و مهندس طاهری مدیر عامل باشگاه برای ماموریتی کاری به چین رفته بودند و در ایران حضور نداشتند.


تاکید می کنم که مسعود حسن زاده بازیکن شایسته و عزیز ما است و چنانچه سوء تفاهمی رخ داده است باید بر طرف شود، اما از مسعود عزیز نیز می خواهیم که تا گلایه هایی از این دست را ابتدا و قبل از طرح آن در رسانه ها در خانواده سپاهان که خود نیز عضوی از آن است مطرح کند تا همه ما بدون هیچ‌کدورتی برای حل و فصل آن تلاش کنیم. امیدواریم حسن زاده هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد و باز هم برای هواداران مان پیام آور شادی باشد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس