مهدی فضائلی

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی گفت: هوچیگری و غوغا سالاری یک جریان خاص و ایجاد حاشیه امن برای ناکارآمدی ها با این حاشیه سازی ها جای تردید ندارد.

به گزارش مشرق،   درحالی‌که با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی انتظار می‌رفت کار و تلاش برای حل مشکلات عدیده مردم آغاز شود، اما دعواهای سیاسی و حاشیه‌سازی‌ها وارد فاز تازه‌ای شد که برخی منتسبین به جریان نیز در گم کردن اولویت‌ها بی‌تقصیر نبودند.

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در این‌ رابطه به خبرنگار مشرق گفت: هوچیگری و غوغا سالاری یک جریان خاص و ایجاد حاشیه امن برای ناکارآمدی ها با این حاشیه سازی ها جای تردید ندارد.

در حالیکه کشور درگیر معضلات متعدد و گریبانگیر مردم است، معضلاتی مثل بیکاری، رکود و اوضاع پولی و مالی، چنین حاشیه پردازی ها به قصد حاشیه امن درست کردن برای ناکارآمدی ها و یا حداقل فراموش کردن اولویت ها جای تامل جدی دارد.

این جریان همچنین تلاش برای مرعوب کردن منتقدان را نیز در دستور کار دارد.

وی افزود: اما در عین حال به نظر من مداحی روز عید فطر یک بدسلیقگی بود با دو اشکال. نخست اقتضای عید بزرگی مثل فطر را که علی القاعده روز شادی و همدلی است در نظر گرفته نشد و دوم فردی را در میان جمع به شکل مستقیم مورد نقد قرار گرفت که خارج از چارچوب های تعلیم و تربیت اسلام است.

فضائلی در پایان تاکید کرد: دستور موکد بزرگان ما در امر به معروف و نهی از منکر این است که این کار باید به شکل معروف و پسندیده انجام شود.

نیروهای انقلابی و حزب اللهی باید در مقابل بازی پیچیده طرف مقابل هوشمندانه تر عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    3 17
    باید مراقب بود
  • عباس IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    1 32
    دوستان انقلابی ما، عاشق بازی کردن در پازل روحانی شده اند لذا یا او تحریک می کند و عزیزان حق مطلب را ادا می کنند، و یا بعضی ها تحریک نشده خواسته آقای روحانی مبنی بر حاشیه سازی را محقق می سازند! این وسط، نه تنها ریش سفیدی نیست تا جلوی افراد جوان و خام را بگیرد، بلکه بعضی آدم های پخته اصول گرا، خودشان از جوان ها ناشیانه تر عمل می کنند!
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
      4 0
      الا کرم رو میگی؟
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
      0 1
      اونها بزرگتر هستند اما باید انصار را جلو نفرستند تا موقع مناسب الان موقع نیست
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
    0 0
    کاشکی به جای این خط کشی ها بین طرفداران رییس جمهور و جریان حزب اللهی همه را از یک گروه ببینیم باور کنیم هر دو گروه دلشان برای کشور میتپد و از حزب خدایند چرا تفرقه و جدایی چرا اینقدر نامهربانی از دو طرف چرا سوءتفاهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس