ناو انگلیس

وزارت دفاع روسیه با به سُخره گرفتن بزرگترین ناوهواپیمابر انگلیس گفت که این کشتی جنگی تنها یک هدف راحت برای روس‌هاست و باید فاصله‌اش را با کشتی‌های روسی حفظ کند.

به گزارش مشرق، ارتش روسیه با به سُخره گرفتن ناوهواپیمابر جدید انگلیس گفت که ناو هواپیمابر ملکه الیزابت تنها یک هدف بزرگ و راحت است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع روسیه روز پنج‌شنبه (امروز) با مسخره کردن ناوهواپیمابر ملکه الیزابت انگلیس گفت، عاقلانه این است که این ناو انگلیسی فاصله خود را با کشتی‌های جنگی روسی حفظ کند.

این ناو عظیم‌الجثه که بزرگترین و پیشرفته‌ترین ناو جنگی انگلیس است این هفته برای انجام مأموریت آزمایشی برای اولین بار به آب انداخته شد. «مایکل فالن» وزیر دفاع انگلیس در روزهای اخیر گفته بود، روس‌ها با حسادت به آن نگاه خواهند کرد.

وزارت دفاع روسیه در پاسخ گفت، هرچند این ناو انگلیسی قادر است به حمل هواپیما از روی سطحش به پرواز دربیاورد ولی به کشتی‌های جنگی و زیردریایی برای محافظت از خودش نیاز دارد.

روسیه در ادامه گفت، این ناو انگلیسی تنها یک ناو هواپیمابر با سایز بزرگ است که هدف دریایی راحتی است.

به گفته مسکو، ناو هواپیمابر ادمیرال کوزنتسوف روسیه برخلاف ناو انگلیسی مجهز به موشک‌های دفاعی است و ناو الیزابت ملکه باید فاصله خود را با آن حفظ کند.

ناو هواپیمابر ملکه الیزابت بزرگترین کشتی جنگی ساخته شده برای نیروی دریایی انگلیس، قادر به حمل حداکثر چهل هواپیما است. این ناو در سال 2014 توسط ملکه الیزابت دوم نام‌گذاری شد و سال 2017 به بهره‌برداری اولیه رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    4 0
    ههههههههههههههه
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    5 24
    خود ناو لازم نیست موشک دفاعی داشته باشه بلکه تیم اسکورت اون موشک دفاعی داره خود روسیه هم داره هواپیمابر می سازه اگه مسخره کردنش واقعا درست بود خودش نمی ساخت.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    6 14
    وزارت دفاع روسیه شرایط جنگی رو با پیک نیک اشتباه گرفته، کسی اونقدر احمق نیست که یه ناو رو همینطوری بی دفاع بفرسته جنگ!! در شرایط جنگی ، همه واحد ها آرایش جنگی میگیرن و همه در حالت آماده باش هستن. حالا یا حسادت می کرده یا همون با پیک نیک اشتباه گرفته
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    5 23
    اگه هدف بزرگ و راحته خودش چرا میسازه??
  • جغول بغول IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    2 12
    اونوقت تکلیف قراضه بر روسیه با چند ده سال سن چی میشه???!!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    2 8
    تو دامی گیر کرده که خودش درست کرده!! مگه ناو رو به امان خدا می فرستن میگن برو جنگ!! با کلی ناوگان محافظ و تهاجمی یه عملیات رو انجام میدن. طرف یا واقعا از این مطلب اطلاع ن داشته که بعیده حال که بعیده چه عاملی باعث شده که اینطور اشتباه کنه? همون حسادت یا عصبانیت!!
  • ناشناس IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    17 2
    كسي در ساخت تسليحات به گرد روس ها نميرسه، هر چيز نظامي كه در دنيا توليد بشه حتما يك سلاح روسي وجود داره كه اون را نابود ميكنه و از بين ميبره.
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    1 2
    مثل بچه ها که اسباب بازی های خودشونو میخوان به رخ همدیگه بکشن :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس