image.jpeg

در حال حاضر، نیروهای عملیاتی جبهه مقاومت خود را برای پاکسازی روستاهای شرقی از جمله «رسم الحمام، جب العلی، عقیله و قلیعه» آماده می‌کنند.

به گزارش مشرق، رزمندگان جبهه مقاومت عصر امروز عملیات جدیدی را پس از یک ماه وقفه در محور شرقی منطقه خناصر در جنوب استان حلب آغاز کردند.

پس از درگیری های سنگین چند ساعته در این محور، نیروهای جبهه مقاومت تواستند با عقب راندن عناصر تروریستی، روستاهای « شریمه، عطشانه، رسم العسکر» را در شرق خناصر بازپس بگیرند.

در این عملیات که نیروهای فدائیان قدس نقش ویژه ای را در پاکسازی مناطق ایفا کردند، تعدای  از ارتفاعات مشرف بر منطقه راهبردی خناصر از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد.

با آزادسازی این مناطق، نیروهای جبهه مقاومت از حومه شرقی منطقه خناصر به ۱۰ کیلومتری نیروهای مستقر در حومه جنوب غرب شهر مسکنه رسیدند. ۷۰ تن از تروریست ها در جریان این درگیری های نفس گیر کشته و زخمی شدند.

** برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در حال حاضر، نیروهای عملیاتی جبهه مقاومت خود را برای پاکسازی روستاهای شرقی از جمله « رسم الحمام، جب العلی، عقیله و قلیعه» آماده می کنند. نیروهای فدائیان قدس، در یک ماه گذشته هم ارتفاع راهبردی « العلم» و رشته کوه های « طویحینه» را در شرق منطقه خناصر از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کرده اند.

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه درصدد هستند با پاکسازی مناطق شرقی خناصر، خود را به نیروهایی برسانند که از جنوب دریاچه الجبول در حال پیشروی به سمت خناصر هستند.

با پاکسازی مناطق جنوبی دریاچه الجبول و شرق خناصر، نیروهای جبهه مقاومت در دو محور به یکدیگر می رسند و در نهایت عملیات برای پاکسازی حومه جاده راهبردی « اثریا - خناصر» آغاز می شود تا حملات گروه تروریستی داعش به این جاده راهبردی برای همیشه پایان یابد و امنیت انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز سوریه ( دمشق) به شمال ( شهر حلب) به طور کامل تامین می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    5 3
    گیر کردیم که...رقه تمومه کارش بعدش کردها میرن سراغ چاهای نفت جنوب رقه و همینطور دیرالزور. تزریق نیرو و تسلیحات به 5 جبهه فعال باید بشه تا بهترین نتیجه گرفته بشه. فلش های به سمت السخنه از تدمور.به سمت دیرالزور از رصافه.به سمت ابولکمال از مرز جنوبی.اولی ترین کار هم بستن راه کردها برای سرازیر شدن به دیرالزور هست.نه؟؟؟
  • حسن IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    13 4
    به هر جبهه 500 نفر و حتی کمتر با تسلیحات سنگین و کافی تزریق بشه خیلی زود جمع میشه بنفع ما
  • CA ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
    4 1
    اگه حسش هست يه انيميشن بسازين كه نواحى از دست رفته و بازپس گيرى شده رو از اول جنگ تا حالا نشون بده! مرسى

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس