کد خبر 742760
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
بحرین

یک نهاد حقوقی بحرینی از بازداشت ۴۱ تن از شهروندان این کشور از سوی رژیم آل خلیفه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه منامه پست، مرکز حقوق بشر بحرین در گزارش هفتگی خود اعلام کرد که از نوزدهم تا بیست و پنجم ماه جاری میلادی، رژیم آل خلیفه 41 تن از شهروندان این کشور را بازداشت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، 6 زن و 4 کودک در میان بازداشت شدگان حضور دارند و این بازداشت‌ها به صورت اجباری صورت گرفته است.

در این گزارش همچنین آمده است که طی هفته گذشته 25 منطقه بحرین، شاهد برگزاری 59 راهپیمایی صلح‌آمیز بود. مزدوران رژیم آل خلیفه 20 راهپیمایی را سرکوب کردند.

به گزارش مرکز حقوق بشر بحرین، نبیل رجب رئیس حقوقی این مرکز همچنان ممنوع‌الملاقات است و ابا وجود اینکه حال او وخیم است، عضای خانواده و وکیلش نمی‌توانند با او ملاقات کنند.

این احکام در حالی صادر  شده است که اعتراض شهروندان بحرینی به جنایت اخیر رژیم آل‌خلیفه در منطقه الدراز محل سکونت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور همچنان ادامه دارد.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه 2 خرداد به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن 6 تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 89 ه.ش) شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس