کد خبر 742690
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
دل بوسکه

سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا معتقد است مهاجم ۲۴ ساله کهکشانی‌ها در رئال به خوبی به وظایفش عمل کرده و جدایی او از این تیم جای تأسف خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ویسنته دل‌بوسکه با اشاره به موضوع داغ این روزهای فوتبال اروپا مبنی بر توافق دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال آلوارو موراتا به اولدترافورد اظهار داشت: قطعاً بازی کردن برای موراتا خوب است، اما به نظر من او در رئال مادرید کارش را به خوبی انجام داده است.

سرمربی اسطوره‌ای ماتادورها که بین سال‌های 2014 تا 2016 در تیم ملی اسپانیا سرمربی موراتا بوده است، در ادامه اظهار داشت: جای تأسف دارد اگر موراتا از رئال برود، اما همیشه گفته‌ام که این نشان از غنی بودن فوتبال ما است که بازیکنان‌مان قادر هستند برای بازی به کشورهای دیگر بروند.

در هفته‌های اخیر بحث پیوستن آلوارو موراتا به منچستریونایتد به شدت مطرح بوده است و حتی گفته شد که رئال مادرید پیشنهادی 70 میلیون یورویی را برای فروش موراتا از منچستریونایتد دریافت کرده است، خبری که فلورنتینو پرس آن را تکذیب کرد و گفت که رئال در این مورد هیچ مذاکره‌ای با پرافتخارترین باشگاه انگلیس نداشته‌ است.

موراتا که در فصل اخیر در تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان جایگاه ثابتی نداشت، اما هر زمان که فرصت بازی پیدا کرد شایستگی‌هایش را به اثبات رساند. او در 43 بازی از رقابت‌های مختلف فصل 17-2016 موفق به زدن 20 گل برای سفیدپوشان مادریدی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس