کد خبر 742579
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵
یادداشت نمایه

اکنون که سربازان عصر غیبت امام زمان (عج) عصای خود را زیر بغل دولت و تفنگشان را خار چشم دشمن کرده، انصاف حکم می کند اگر شمشیرشان را علیه دشمن تیز نمی کنیم لااقل از پشت هم خنجر نزنیم.

به گزارش مشرق، «مالک شریعتی» در یادداشت «روزنامه افکار» نوشت:

روشنگری دردمندانه سردار جعفری فرمانده کل سپاه درباره خدمات خالصانه سپاه در عرصه سازندگی کشور، چندان عجیب و غریب نیست؛ شجره طیبه سپاه از همان روز نخست شکل گیری به فرمان امام راحل (ره) در کنار حفظ امنیت، ارتقای توان دفاعی و حفاظت از دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی، به همه دولتها در حد توان و بر اساس اعلام نیاز کمک نموده است.

مساعدت های سپاه در پروژه های کلان دولت چه در زمان احمدی نژاد و چه در دوره روحانی با بی مهری تیم سیاسی دولت مواجه شده و می شود؛ چراکه این همکاری از سر منفعت طلبی و شراکت در سود آنها نبوده که در خلال آن سپاه بخواهد و بتواند چشم بر برخی نابسامانی ها و اقدامات خطرناک عامدانه یا جاهلانه این دولتها برای آرمانهای حیاتی انقلاب اسلامی ببندد و انتقادی نثارشان نکند بدون آنکه حتی پس از کم لطفی دولت، آن کمکها قطع شود.

سپاه نه تنها برای این کارها و کمکهای خود منتی بر سر دولتها نگذاشته و نمی گذارد که خود را منت دار تمام مردم ایران می داند که ممکن است برخی از آنها حتی ندانسته و تحت تأثیر القائات رسانه های خارجی، متوجه نباشند که مصداق تهمت بخور و بخواب به پاسداران از جنس گلوله خوردن و در بستر شهادت خوابیدن است.

هیچ مجموعه انسانی بی خطا نیست، اما اکنون که سربازان عصر غیبت امام زمان (عج) در عمل به آیه «لانرید منکم جزاء و لاشکورا» بدون چشمداشت، چتر امنیتی خود را بر سر تمام ایرانیان، عصای خود را زیر بغل دولت و تفنگشان را خار چشم دشمن کرده و نجیبانه در برابر تخریبها سکوت کرده اند، انصاف حکم می کند اگر شمشیرشان را علیه دشمن تیز نمی کنیم لااقل از پشت هم خنجر نزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    2 0
    رانتخواران دزد مخالف سپاه هستن
  • تت ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    2 0
    سپاه اگر نبود الان ایران....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس