نقشه دیرالزور.jpg

با بازپس گیری این مناطق درمحورهای شرقی، نیروهای جبهه مقاومت یک گام دیگر به شهر دیرالزور نزدیک شدند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از حومه جنوبی منطقه راهبردی آراک و شرق گذرگاه « التنف» حاکیست، پیشروی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در عمق مرزهای اداری استان دیرالزور ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در منطقه « ضلیعیات»، به پیشروی ها و عقب راندن عناصر تروریستی داعش در امتداد مرزهای مشترک با عراق ادامه دادند و پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند چند ایستگاه را در حومه منطقه حمیمه به کنترل خود درآورند.

** برای دیدن اندازه اصلی و جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

با بازپس گیری این مناطق درمحورهای شرقی، نیروهای جبهه مقاومت یک گام دیگر به شهر دیرالزور نزدیک شدند. در این عملیات حدود ۶۰ تروریست داعشی کشته و زخمی شدند و حدود ۵ کیلومتر از مساحت اشغالی آزاد شد.
 
در حال حاضر نیروهای سوری و مقاومت از این محور به ۸۷ کیلومتری شهر راهبردی البوکمال رسید ه اند. روز گذشته نیز با پاکسازی منطقه ضلیعیات، نیروهای مقاومت به منطقه راهبردی حمیمه رسیدند.

به گزارش مشرق، از محور جنوب شرقی منطقه آراک نیز خبرها حاکیست، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت حزب الله بر منطقه شماره ۳ در شرق ایستگاه سوم به طور کامل مسلط شده اند و دهها تروریست به هلاکت رسیده اند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۰۴۵۴۷۵۷ صندوق بهار IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    11 3
    امر نموده نگار پیش به سوی بهار ✌✌✌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس