نیکی هیلی

سفیر آمریکا در سازمان ملل اذعان کرد آمریکا با هدایت جلسات ماهانه شورای امنیت درباره موضوعات خاورمیانه(غرب آسیا)، اعضای این شورا را وادارکرده است تا از بحث رژیم صهیونیستی خودداری کنند.

به گزارش مشرق، سفیر آمریکا در سازمان ملل اذعان کرد آمریکا با هدایت جلسات ماهانه شورای امنیت درباره موضوعات خاورمیانه(غرب آسیا)، اعضای این شورا را وادارکرده است تا از بحث رژیم صهیونیستی خودداری کنند و روی ایران و حماس تمرکز کنند که به ادعای وی تهدیدات واقعی هستند.

نیکی هیلی در بخش دیگری از اظهارات خود در جلسه استماع بودجه سازمان ملل و سازمان های بین المللی در یکی از کمیته های مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد: ما وادار کردیم(نظر خود را تحمیل کردیم) که یک گزارش نادرست و جانبدارانه پس گرفته شود و بحث های ماهانه شورای امنیت درباره خاورمیانه را به سمت فاصله گرفتن از هدف قرار دادن غیرمنصفانه اسرائیل و سوق دادن آن به سمت تهدیدات واقعی در منطقه مثل ایران و  حماس هدایت کردیم.

آمریکا عادت سازمان ملل در وسواس انتقادی از اسرائیل را تحمل نمی کند

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد ضمن متهم کردن سازمان ملل به عادت وسواسی در انتقاد از رژیم صهیونیستی گفت آمریکا این عادت را تحمل نمی کند.

نیکی هیلی گفت: هیئت نمایندگی آمریکا(در سازمان ملل) یکی از موهن ترین و خطرناک ترین عادت های سازمان ملل در انتقاد وسواسی از اسرائیل را تحمل نمی کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس