فیلم/افشاگری زاکانی در ارتباط جهانگیری با مشایی

زاکانی تاکید کرد: اگر افراد معترض به رفتارها و گفتارهای خلاف منافع و امنیت ملی روحانی اعتراض دارند ، باید با نقد سازنده و دلسوزانه به رئیس جمهور راه صواب را نشان دهند.

 به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به بررسی رخداد روز قدس پرداخت که متن آن در ادامه می‌آید:

رخداد تلخ اهانت به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس دارای تبعات و ابعاد مختلفی است.

۱. اهمیت حضور میلیونی مردم و جایگاه روز جهانی قدس و ضرورت های اعلامی در آزادی قدس شریف و مخالفت با ظلم و استکبار را تحت الشعاع قرار داده که همگی غیرقابل جبران می باشد.

۲. اهانت به رییس‌جمهور امری فوق العاده مذموم و بسیار زشت است که با هیچ ادله‌ای نمی‌توان آن را توجیه کرد، علاوه بر این، اینکار خوراک تبلیغی بدست بدخواهان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران داده تا جایی که از آن بعنوان ابزاری برای حق نمایی باطن باطل خویش استفاده نمایند.

۳. این گونه برخوردها مواجهه غیر حق و ضد ارزشی است که یا از سردلسوزی ولی بدون تدبر در عواقب زشت آن صورت گرفته و یا با تدبیر برای برچسب زدن های غیر اخلاقی به جریان ارزش مدار و دلسوز جامعه، که در صورت اول می‌بایست به درگاه الهی توبه نمود و مانع تکرار اینگونه رفتارهایی ناشایست شد و یا در صورت عامدانه بودن آن در برابر قانون حاضر شد و پاسخ‌گوی این کار خلاف منافع ملی و غیراخلاقی بود.

۴. اگر افراد معترض به رفتارها و گفتارهای خلاف منافع و امنیت ملی جناب آقای روحانی اعتراض دارند و می خواهند صدای خود را به گوش ایشان برسانند باید راهی غیر از مسیر طی شده را انتخاب کنند و با نقد سازنده و دلسوزانه هم به رئیس جمهور محترم راه صواب را نشان دهند و هم افکار عمومی و اذهان مردم شریف ایران را روشن نمایند تا گفتار در جای خود قرار گرفته و سبب سازندگی و پیشرفت شود نه اسباب خرابی و نقار را فراهم آورد.

۵. ارزش‌های اصیل اسلامی به ما می‌آموزد که قول لین و کلام منطقی از هرچیزی موثرتر است پس باید بکوشیم اصول و ارزش های خود را باز شناسیم و خود را آراسته به زیور آنها نماییم.

ماه مبارک رمضان و مهمانی ویژه خدا در حال پایان است، پس خود را بیابیم و به ریسمان وحدت چنگ زنیم که فرمود، یدالله مع الجماعه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    3 36
    زاکانی ! تو هم دولتی هستی ؟
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    17 13
    افرین به آقای زاکانی شما از این حرف ها هم بلدین بزنین
  • احمد IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    29 22
    اولا احتمال داره طرفداران خود رییس جمهور بودند برای مظلوم نمایی برفرض که نبودن چرا درمقابل توهین به احمدی نژاد با تمامه اشکالاتش سکوت کردید؟خواص بی بصیرت
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    21 20
    خیلی نظر خوبیه مردم که تریبون ندارند در مراسم عمومی به رییس جمهور اعتراض می کنند و شما هم که صاحب تریبون هستید در مراکز علمی این موضوعات را پیگیری نمایید این دو موضوع مکمل یکدیگر هستند یک راه حل دیگر هم اینست که رییس جمهور راه بنی صدر را نرود و جامعه را با افکار پریشان خود بهم نریزد مردم هم سعی می کنند در مراسم ها شعار علیه ایشان ندهند الی برکت الله
  • علی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    37 2
    حرف زشت محکوم است ولی مگر این دولت گوش شنوا دارد ادم دانا هم داند و هم پرسد ولی .......... نه داند و نه پرسد اگر دولتمردان به مردم بها می دادند وضعیت مملکت طور دیگری بود نه اینکه دائما به ملت و مملکت ضرر رسانند
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    22 8
    حرکت روز قدس اصلا کار نفوذیها نبود کاملا از دل مردم برخاسته بود آقای روحانی اگر دردانشگاه هم حضور پیدا می کرد مردم همین شعارها را می دادند
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    11 19
    جناب آقای دکتر زاکانی دکتر احمدی نژاد هم رئیس جمهوری این کشور بودند کمی از این حرف ها را در مورد ایشان هم بزنید
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    18 5
    توهین محکوم است چه به اقای روحانی چه به اقای احمدی نژاد اما براستی مردم دردشان را از چه طریق بگویند اقایان مدیر ومسئول همیشه تریبون دارند اما مردم چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس