انور عشقی

اظهارات ژنرال بازنشسته اطلاعاتی رژیم سعودی و "پدرخوانده عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی" در مورد رژیم شغالگر قدس موجی از خشم را درمیان کاربران شبکه اجتماعی "توییتر"برانگیخت.

به گزارش مشرق، اظهارات "انور عشقی" ژنرال بازنشسته اطلاعاتی رژیم سعودی و "پدرخوانده عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی" در مورد رژیم شغالگر قدس موجی از خشم و نفرت را درمیان کاربران شبکه اجتماعی "توییتر"برانگیخت. آنها اظهارات عشقی را خیانت به آرمان فلسطین و امت عرب برشمردند.

عشقی در گفت و گوی تلویزیونی بیان کرد: ملت های عرب هنوز هم همزیستی و همکاری با "اسرائیل" را قبول ندارند چراکه عموما براساس احساسات فکر می کنند. (احساساتی هستند).

این نظامی سعودی که سری دیدارهایش با مقام های رژیم صهیونیستی به تازگی جنجال زیادی به پا کرده است، افزود: دولت های عربی و علمای دینی برخلاف مردم در راستای منافعشان عاقلانه می اندیشند و این چیزی بسیار عالی است.

انور عشقی که به اتاق‌های فکر سعودی و به مسئولان ارشد عربستان نزدیک است تاکنون دست کم دو بار به اسرائیل سفر کرده و در آنجا  با مقام های صهیونیست به گفت و گو و تبادل نظر پرداخته است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس