آرم سپاه

روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش دفاعی_امنیتی در فرودگاه مهر آباد در شرایطی واقعی خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی با انتشار اطلاعیه ای از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش دفاعی_امنیتی در فرودگاه مهر آباد در شرایطی واقعی خبر داد و اعلام کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی صبح امروز(شنبه) در راستای ارتقای آمادگی ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد اقدام به برگزاری یک رزمایش دفاعی - امنیتی در شرایطی واقعی کرد.

این اطلاعیه افزوده است: این رزمایش به فضل الهی با موفقیت انجام پذیرفت و بر خلاف آنچه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است، صدای شلیک‌های شنیده شده، ناشی از تمرینات بوده و هیچ مشکل امنیتی وجود نداشته است.

این اطلاعیه در پایان تاکید کرده است: ملت عزیز ایران اسلامی بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعامل و همکاری با نیروی انتظامی، با قدرت و صلابت تامین امنیت فرودگاه های کشور را به مانند گذشته تضمین می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید یازاج IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    10 4
    بنده خودم حدوداساعت 8صبح بودکه جلوی ترمینال شماره یک فرودگاه بودم وکاملا متوجه شدم که سپاه مشغول تمرین ومانور آموزشی بود وچیز خاصی هم نبود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس