کد خبر 741516
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
مسی و رونالدو

پیام تبریک اتحادیه فوتبال اروپا به فوق ستاره آرژانتینی مسی به مناسبت سالروز تولدش، کری‌خوانی طرفداران او و هواداران رقیب پرتغالی‌اش را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، مقایسه میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ظاهراً تا زمانی که این دو پا به توپ باشند، ادامه دارد و طرفداران‌شان هم از فرصتی و بهانه‌ای برای اثبات بهترین بودن بازیکن محبوب‌شان استفاده می‌کنند.

در روزی که مسی و خانواده‌اش احتمالاً مشغول گرفتن جشن تولد 30 سالگی ستاره بارسلونا هستند، در فضای مجازی طرفداران او با طرفداران کریستیانو رونالدو در حال کَل‌کَل هستند که این به خاطر یک پیام تبریک جنجالی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بوده است.

یوفا به مناسبت 30 ساله شدن مسی پیامی با این مضمون در صفحه توئیترش گذاشته است:«تولد 30 سالگی‌ات مبارک لیونل مسی! بزرگترین؟»

بخش دوم پیام یوفا که به نوعی از مخاطبش پرسیده که آیا مسی بزرگترین بازیکن تاریخ است به مذاق طرفداران کریستیانو رونالدو خوش نیامده و آنها این موضوع را در نظرات خود منعکس کرده‌اند.

در حالی که هواداران مسی معتقد بوده‌اند که یوفا باید علامت سؤال را از انتهای پیامش برمی‌داشت، طرفداران مهاجم پرتغالی رئال مادرید با گذاشتن عکس‌های او حمایت‌شان را از کاپیتان تیم ملی پرتغال اعلام کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس