سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحریم جدید سنای آمریکاعلیه ایران، ناقض متن و روح برجام است.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی آمریکا، اظهار داشت: این تحریم‌ها برای نیروهای مسلح تازگی ندارد و ما 38 سال است که در تحریم هستیم و اتفاق جدیدی نیافتاده است.

وی ادامه داد: اما این تحریم‌ها نشان می‌دهد که دشمن خباثتش را تکرار می‌کند و اگر افرادی خیال‌بافی می‌کنند که دشمن تغییر کرده است، اینطور نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن به دشمنی خود ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: ما باید از این موضوع درس بگیریم و بیش از گذشته بدانیم که باید متکی به خود و منابع ملت‌مان باشیم و به خداوند توجه داشته باشیم. این اتکا موجب رشد و توسعه و ارتقای توان و آمادگی‌های ما خواهد شد و نگرانی از اعمال تحریم‌ها نخواهیم داشت.

سرلشکر باقری تصریح کرد: تحریم جدید سنای آمریکا، ناقض متن و روح برجام است. تاکنون تصمیم مقام معظم رهبری بر این بوده که ما به تعهداتمان پایبند باشیم اما مسیر شکایت و فشار را طی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اصلاح طلب IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    23 3
    اما مسیر شکایت و فشار را طی خواهیم کرد!؟؟ اصولا مکانیسم ماشه اجازه شکایت و فشار رو به ایران نمیده در برجام..برجام همان تغییر صلح آمیز حکومت جمهوری اسلامی هست
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    20 6
    اشراف از دشمنان بسیار خطرناک کشور هستند . همه با غارت کشور وخیانت به کشور وملت اشراف شده اند واکنون نیز مانع هر کار وپیشرفت کشور هستند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    17 6
    آقایون داخلی تا حالا که از "مکانیسم ماله" استفاده کردند چون نمیخوان ساده لوحیشون خودشون در قبول "مکانیسم ماشه" در عمل اثبات بشه. هنوز ماله کشی داماتو رو یادمون نرفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس