ماه‌نشان

در یکی از روزهای گرم ماه مبارک رمضان در انتهای اتوبان نیایش جایی که مؤسسه رسانه عصر یا همان شبکه افق قرار دارد.

به گزارش مشرق، در یکی از روزهای گرم ماه مبارک رمضان در انتهای اتوبان نیایش جایی که مؤسسه رسانه عصر یا همان شبکه افق قرار دارد، بعد از رد شدن از گیت ورودی با اهالی شبکه و روابط عمومی یک خوش و بش گرمی کردیم و بعد از صرف افطار و اقامه نماز مغرب و عشاء به پشت بام این شبکه جایی که محل فیلمبرداری برنامه زنده ماه‌نشان بود رفتیم، برای خود من روبه‌رو شدن با این صحنه و دکور خیلی عجیب بود جایی که می‌توانستم تمام شهر تهران را نظاره‌گر باشم، دو دوربین ثابت و یک کرین لحظات زنده این برنامه را نشانگر بود. در طول برنامه با مهران عباسی، دبیر محتوای برنامه گفت‌وگویی انجام دادیم.

وی در خصوص محوریت برنامه گفت: موضوع برنامه ماه‌نشان در ماه مبارک رمضان در رابطه با مسئولیت اجتماعی با رویکرد خدمات با تمرکز بر فعالیت خیریه بوده است.

وی افزود: ما در برنامه‌های گذشته در بحث فعالیت اجتماعی و خدمات‌رسانی بر فعالیت‌های جهادی در حوزه‌های مختلف تمرکز داشتیم و بعضی از آنها رویکرد مجموعه توزیع ارزاق داشتند و یک نکته‌ای که در برنامه به آن دقت داریم این است که شخصیت و هویت آدم‌ها برچسب محروم بودن به آن نخورد.

مهران عباسی در رابطه با ادامه داشتن این برنامه خاطر‌نشان کرد: برنامه ماه‌نشان سال گذشته هم هر شب از شبکه افق به طور زنده به روی آنتن می‌رفت و آقای رمضان‌نژاد، مدیر شبکه افق هم نگاه جدی به این برنامه دارند و ما امیدواریم که این فضا در طول سال هم ادامه پیدا کند و ممکن است حجم برنامه از نظر تعداد قسمت پخش شده در هفته کمتر شود ولی قابلیت آن را دارد که این رویکرد را در طول سال ادامه دهیم چون تنوعی در آن وجود دارد و فعالیت گروه‌های جهادی در طول سال هم ادامه دارد و آنها به کار خود ادامه می‌دهند و ما از آنها عقب هستیم.

ما در برخی از برخوردهایی که با مهمانان داشتیم متوجه شدیم که آنها نه ادعای خاصی دارند و نه تصور بزرگی از کار خود دارند و فقط متمرکز بر فعالیت‌های خود شدند و این کار را با کیفیت بالا پیش می‌برند و این باعث شده روحیه و حال خودمان هم بهتر شود.

در ادامه یک سری هم به اتاق رژی زدیم که عوامل به شدت مشغول کار بودند؛ اتاقی نسبتاً کوچک که صدابردار، عوامل فنی و کارگردان به صورت مکرر در آن فعالیت داشتند.

برنامه به آخر خود نزدیک می‌شد که بعد از پلاتوی آخر مجری به پایان رسید که ما یک گپ کوتاهی هم با محمد ساسان تهیه‌کننده این برنامه داشتیم که او هم توضیح داد: مدیران شبکه به این نتیجه رسیدند که برنامه ماه‌نشان را با این فضا به روی آنتن ببریم و نکته اساسی که وجود دارد آن است که ما تمام تلاش‌مان را کردیم که به مسائل و خدمات اجتماعی بپردازیم و این مسئله مسئولیت اجتماعی برایمان برجسته بوده است ولی شاید تفاوتی که ما با شبکه‌های دیگر داشتیم این است که ما بر دوستانی که دل در گرو انقلاب و اعتقادات دارند سعی کردیم به این دوستان بیشتر بپردازیم و اگر در این فضا حضور داشتند بیشتر به سمت این دوستان رفتیم و سعی ما بر این بود که به آدم‌های عادی بپردازیم که در اطراف ما مثل خود ما در حال زندگی کردن هستند و چهره نیستند و برنامه‌ای هم نیست که در آن از سلبریتی‌ها استفاده شده باشد و آن آدم‌های عادی سعی می‌کنند که حال آدم‌های اطراف و اجتماع خود را بهتر کنند و نگاه ما هم همین بوده که مسئولیت اجتماعی بر دوش اجتماع است و مردم باید خودشان درمانگر دردهای خود باشند و این مسئله برایمان مهم بوده است و همین آدم‌های عادی تحولات بزرگی را ایجاد کردند. در آخر هم با عوامل این برنامه خداحافظی کردیم.

ویژه‌برنامه زنده «ماه‌نشان» ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان به تهیه‌کنندگی محمد ساسان و با اجرای حسین قرائی با موضوع فعالیت‌های مردمی در امور فرهنگی و جهادی و... سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس