مصلحی

وزیر سابق اطلاعات گفت: در مقطعی دنیای اسلام از اتحاد و انسجام ویژه برخوردار بود و این اتحاد وضعیت ناامید کننده‌ای را برای استکبار ایجاد کرده بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اصفهان با بیان اینکه به سهم خود لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از ملت غیور پرور ایران به ویژه استان و شهر اصفهان داشته باشم، اظهار داشت: امروز این توفیق نصیب بنده شد که در این شهر انقلابی حضور پیدا کنم، استان اصفهان در همه عرصه‌های 4 دهه عمر انقلاب اسلامی همه جا الگو بوده و الگوهای بزرگی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه اصفهان در صادر کردن روحیه انقلابی پیشگام بوده است، افزود: اصفهان در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و همچنین در عرصه اقتصادی و به‌ویژه در اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، می‌تواند همچون عرصه‌های دیگر الگو‌دهی داشته باشد و نقش بزرگ خود را به خوبی ایفا کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امروز وارد یکصدمین سالی می‌شویم که اعلامیه بالفور توسط روباه پیرانگلیس ایجاد و رژیم صهیونیستی را شکل داد، گفت: در مقطعی دنیای اسلام از اتحاد و انسجام ویژه برخوردار بود و این اتحاد وضعیت ناامیدکننده‌ای را برای استکبار ایجاد کرده بود، به همین دلیل استکبار و 3 سرویس MI6، سیا و موساد با طراحی از حدود 20 سال پیش، برنامه‌ریزی کردند که مسئله فلسطین و قدس را از متن زندگی مسلمانان به حاشیه ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ورود به این بحث توانستند برخی سران خودفروخته کشورهای اسلامی را با خود یکی کنند، اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت بشر است و برای هدایت بشر آمده، یک سوم قرآن مربوط به گذشتگان به ویژه یهود و صهیونیسم است و درباره اقدامات آن‌ها در گذشته و در زمان پیامبرهای مختلف سخنانی آورده و به صورت سنگین به این مباحث پرداخته است.

مصلحی ادامه داد: یهود در طول تاریخ زندگی بشر در عرصه‌های مختلف در به انحراف کشاندن بشریت برای اهداف پلید نژاد پرستانه‌ای که برای خود داشته اقدامات سنگین و قابل توجهی داشته است، متاسفانه در دنیای اسلام امروز اتحاد یهودی، غربی و عربی در حال شکل گیری است، این اتحاد در دنیای اسلام بوده تا مسئله قدس و فلسطین در حاشیه قرار گیرد، چیزی که پیامبر اکرم (ص) نیز با این مشکل مواجه بود.

وی با بیان اینکه خداوند با صراحت می‌گوید ولایتمدار یهود نباشید، گفت: زمانی که قدس به حاشیه برود آن‌ها می‌توانند با اسلام مقابله کنند، مسئله قدس مسئله دنیای اسلام است و گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در این مسئله مورد توجه قرار دهید.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: امام راحل به عنوان معمار انقلاب می‌فرماید مسئله قدس مسئله شخصی نیست، مسئله مخصوص به یک کشور نیست بلکه حادثه‌ای است برای موحدین جهان و مومنان اعصار گذشته، حال و آینده، از روز پی ریزی مسجد الاقصی تا زمانی که نظام هستی در گردش است.

وی گفت: امروز اگر در گوگل سرچ کنید 13 میلیون مقاله وجود دارد که درباره فروپاشی استکبار صحبت می‌کند و منشا آن انقلاب اسلامی ایران است، کسینجر می‌گوید حرکتی با نام انقلاب اسلامی ایران به راه افتاده و برای از بین بردن آن باید جنگ میان شیعه و سنی را راه اندازی کنیم اما بر اساس اطلاعات دقیقی که وجود دارد نظام آمریکا در حال نابودی است.

مصلحی با بیان اینکه ترامپ در ورود به عربستان شیر گاو دوشیدن را مطرح می‌کند، افزود: این گفته به این دلیل است که در فضای نظام سرمایه داری دچار بحران است، ترامپ در بعد اقتصادی می‌گوید ما 20 ترلیون بدهی داریم، ما کشوری داریم که به جاده‌های تازه، تونل‌های تازه، پل‌ها و فرودگاه های جدید نیاز دارد اما پولی برای این کار ندارد و این یک بن بست است.

وی افزود: او می‌گوید در بعد اجتماعی ما کشوری به هم ریخته و جدا شده داریم که دچار تفرقه بسیار است، به افزایش قتل‌های واشنگتن و شیکاگو نگاه کنید که در 45 ساله گذشته بی سابقه است که عمده منشا آن انقلاب اسلامی است.

علی رغم اسلام هراسی، اندیشمندان دنیای کفر رو به اسلام آورده‌اند

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه اندیشمندان دنیای استکبار علی رغم اسلام هراسی که به راه انداخته‌ و در هالیوود همه قدرتشان را برای این مسئله به کار برده‌اند، گفت: فیلم محمد رسول الله را هالیوود ساخت اما اگر دقت کنید اسلام هراسی را در آن می‌بینید، این شهرک را 40 یهودی به وجود آوردند، علی رغم اسلام هراسی سنگین در فضای مجازی، ماهواره‌ها و فیلم‌ها شاهد این هستیم که اندیشمندان دنیای کفر رو به اسلام آورده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز اندیشمندان اروپا و آمریکا رو به شناخت اسلام آورده‌اند، تصریح کرد: بسیاری از آن‌ها در صحبت‌های خود می‌گویند ما باید اسلام را بشناسیم، زمانی که قرآن را می‌بینند به این مسئله پی می‌برند که قرآن راه‌های خروج از بن بست را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

مصلحی ادامه داد: اگر کیسینچر می‌گوید ماشین قوی انقلاب اسلامی هستی ما را مورد هدف قرار داده به این دلیل است که این اتفاق در حال رخ دادن است، به همین دلیل جبهه مقاومت را در منطقه مورد هدف قرار می‌دهند، این سئوال مطرح است که چرا داعش زمانی که شکل می‌گیرد به سمت اسرائیل نمی‌رود، به این دلیل که این مجموعه را آن‌ها تشکیل داده‌اند، مجموعه 3 ضلعی عربی، عبری و غربی شکل گرفته و جلو می‌رود، آنها به دنبال این هستند که ارتباط کشورهای اسلامی را با غرب عادی کنند.

وی با بیان اینکه امروز بازار کشورهای حوزه خلیج فارس در اختیار صهیونیسم قرار گرفته و با این کشورها به توافق رسیدند تا آرم‌های اسرائیلی را بردارند و بازار در اختیار آن‌ها قرار گیرد، اظهار داشت: این حرکت‌ها برای این است که مقابله با انقلاب اسلامی را داشته باشند، آل سعود شکل گرفت و بر اساس توافقی که سندش وجود دارد باید به صهیونیست متعهد باشد، امروز با طراحی اسرائیل نخستین اقدام این بود که جبهه مقاومت را در منطقه از بین ببرند.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد: داعش شکل گرفت تا نخستین اقدام را در مقابله با بشار اسد به عنوان یکی از محورهای کوچک مقاومت صورت دهند، بیداری اسلامی زمانی که شکل گرفت برخی تن به آن نمی‌دادند و بیان می‌کردند که این کار آمریکاست اما ما می‌دانستیم حرکت خودجوش منشا گرفته از انقلاب اسلامی است.

سازمان سیا به اشتباه تصور می‌کند بیداری اسلامی در مصر را متوقف کرده است

وی افزود: سی آی ای در مصر فکر می‌کند حرکت بیداری اسلامی را متوقف کرده اما اینگونه نیست، آن‌ها در مقطعی جلوی پیشرفت را گرفتند اما متوقف نشد، بیداری اسلامی سیلی بزرگی به استکبار بود.

مصلحی خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات دستگاه اطلاعاتی کشور که از داخل سازمان سیا به دست آورد و سازمان سیا در پیش بینی آن بسیار زیر سئوال رفت  این مسئله را مطرح کردند که با استفاده از این فرصت باید ببینیم چگونه می‌توانیم جلوی پیشروی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را بگیریم.

وی افزود: نخستین طراحی این بود که راهپیمایی کوچکی در سوریه رخ داد، در آن زمان به عنوان وزیر اطلاعات به سوریه رفتم و ابعاد آن را بررسی کردیم و متوجه شدیم که این طراحی سازمان سیا است، در این طراحی گفتند از بیداری اسلامی استفاده کنیم و جبهه مقاومت را از بین برده و پس از آن انقلاب اسلامی را از بین ببریم.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: نخستین فرد بشار اسد بود که ضعیف‌ترین کشور در جبهه مقاومت را داشت و پس از آن به دنبال حزب الله بودند اما پس از این طراحی، سازمان سیا با طراحی رهبر معظم انقلاب مواجه شد، طراحی این بود که جبهه مقاومت به جمع‌بندی رسید که بشار اسد باید بماند، الان بیش از 6 سال از آن طراحی دشمن می‌گذرد و استکبار با همه هستی خود به میدان آمده و درهم و دلار و دینار خرج کرده که تا بشار اسد برود اما مقاومت در منطقه گفت که بشار باید بماند و ماندن بشار نتیجه مقاومت است.

مقاومت حتی اگر در اقلیت باشد پیروز می‌شود

وی گفت: مقاومت حتی اگر در اقلیت باشد اگر در صحنه بماند پیروز شده و به نتیجه می‌رسد، امروز کار به جایی رسید که آمریکایی‌ها که حاضر نبودند در مذاکرات سوریه ماندن بشار را مطرح کنند کوتاه آمدند و امروز جبهه مقاومت در حال پیشروی است.

مصلحی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در یک آینده‌نگری بزرگ فرمودند در 25 سال آینده شاهد رژیمی با نام اسرائیل نیستیم، تصریح کرد: سپاه و نیروهای مسلح با دستور رهبر معظم انقلاب حرکت بزرگی را نشان داد که سبب افتخار انقلاب اسلامی و مردم ایران شد و مجموعه اسرائیل و آمریکا را به راه انداخته، چیزی که از مجموعه آن‌ها به بیرون آمده تنها سردرگمی بوده و این حرکت موشکی و سرعت ایران آن‌ها را سردرگم کرده است.

وی با بیان اینکه در 25 سال آینده مقاومت به اوج قدرت خود می‌رسد، گفت: علی رغم کشتار سنگین آل سعود مقاومت در یمن بیداد می‌کند، امروز حکومت عراقی که در مقطعی با استکبار همه هستی خود را برای نابودی انقلاب اسلامی در آن گذاشته بود امروز با ایران در ارتباط است.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: در مذاکره با ولیعهد عربستان، او با وقاحت هر چه تمام می‌خواست در مقابل بنده قلدری کند و مطرح کرد در دوران 8 ساله جنگ صدام با همه هستی از صدام حمایت کرد و در آن دوران بیش از 40 میلیارد دلار کمک کردند، کشورهای حوزه خلیج فارس در 8 سال جنگ 70 میلیارد دلار به صدام کمک کردند که بنده پس از این حرف 3 سئوال از او پرسیدم، سئوال نخست این بود که صدام که از او دفاع کردید کجاست، صدام با پول چه کسی ساقط شد و سومین سئوال این بود که حکومت عراق امروز با کجا در ارتباط است که آنها در پاسخ این 3 سئوال جوابی نداشتند.

ما به زودی شاهد نابودی رژیم اسرائیل هستیم

مصلحی با بیان اینکه جمهوری اسلامی علی‌رغم طراحی‌های سنگین دشمن عرصه‌های مختلف را فتح می‌کند، اظهار داشت: ما به زودی شاهد نابودی رژیم اسرائیل هستیم، در مقابله با انقلاب اسلامی کشورهای استکباری اختلاف نظر دارند، هر 2 می‌خواهند با انقلاب اسلامی مبارزه کنند اما نکته ظریف اینجاست که دشمن در اختلاف نظر خود تقسیم کار می‌کند.

وی ادامه داد: در قضیه برجام و قضایایی که در حال رخ دادن درون کشور بود آمریکا و اروپا چه می‌کنند، اروپا به داخل رفت و آمد می‌کند که تنها ثمره آن تفاهمنامه و گفت‌وگو بوده، اما آمریکایی‌ها همان مسیر عربده کشی خود را دارند و این‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

اینکه یک روز قدرت موشکی را زیر سئوال برده و روز دیگر افتخار آن را به نام خود کرد صحیح نیست

وزیر سابق اطلاعات گفت: بر‌اساس سخنان رهبر معظم انقلاب در داخل و خارج وحدت در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد، افرادی که دانسته یا ندانسته دو قطبی‌سازی می‌کنند بزرگ ترین جنایت را در حق جمهوری اسلامی می‌کنند، اینکه یک روز قدرت موشکی را زیر سئوال برده و روز دیگر افتخار آن را به نام خود کرد مسیر صحیحی نیست، برای حل کوچک‌ترین مسائل باید اتحاد داشته باشیم و محور آن نیز رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: 4 راهبرد رهبر معظم انقلاب در حمایت از این اتحاد نخست مقاومت در منطقه، مسلح‌سازی کرانه باختری، فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه و کنار گذاشتن انگیزه‌های قدرت‌طلبانه و اتحاد دنیای اسلامی در مقابل استکبار است، این‌ها در حال شکل‌گیری است و ممکن است زمان ببرد و هزینه داشته باشد.

مصلحی گفت: آمریکا علی رغم اینکه در کشورهای اسلامی سران برخی کشورهای فریب خورده را با خود همراه می‌کند با وقاحت می‌گوید هدف نهایی ما در منطقه حفظ اسرائیل است، ما باید به صورت سنگین حامیان غربی رژیم اسرائیل را تحت فشار قرار دهیم، کشور ما امنیت را مجانی به دست نیاورده و برای آن هزینه داده‌ایم که هزینه آن خون شهدا ماست.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: 17 هزار شهید ترور در کشور داریم که توسط منافقین به شهادت رسیدند، اتحاد دنیای اسلام هزینه دارد و در آینده نزدیک شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ توسط جبهه مقاومت هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس