سردار علی فدوی

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه قدرت موشکی ایران فراتر ار تصور دشمنان است، گفت: دشمنان ما امام حسین(ع)، شهادت و بهشت را نمی‌فهمند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس این شهرستان، با اشاره به اینکه خدا وعده‌های خود را نسبت به این کشور همواره محقق می‌کند، اظهار داشت: بیش از هزار سال از اسلام گذشت تا مردی خدایی بیاید و حکومت الهی را محقق کند؛ کلام و وعده امام راحل بارها محقق شده و به امید خدا وعده وصل این انقلاب به ظهور نیز محقق می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از کارهای این انقلاب مبارزه با دنیای کفر و حکومت جعلی اسرائیل است که با دزدی، قتل و جنایت شکل گرفته است؛ همچنان که رهبر انقلاب فرمودند تا 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نزدیک به 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بیان کرد: در این مدّت دنیای استکبار با تمام وجود به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداخته و حتی یک روز هم نبوده که ما فارغ از مبارزه باشیم؛ ماهیت دعوا بر سر اقتصاد، نفت و انرژی نیست؛ بلکه ماهیت باطلی است و امکان ندارد حق و باطل در کنار هم قرار بگیرد.

فدوی افزود: ما در وضعیتی هستیم که دشمنان انقلاب نگران هستند که از طرف انقلاب اسلامی چه اقدامی علیه آن‌ها صورت خواهد گرفت؛ ما سه روند را تاکنون پیموده‌ایم که نخستین آن دفاع مقدس است و ایران 8 سال در جنگ دفاع کرد و آن‌ها به هیچ ‌یک از اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای جنگ شیرمردان و خداباوران به جبهه شتافتند و هم‌چنان هم این مردانگی ادامه دارد گفت: در این شرایطِ سخت است که مرد از نامرد شناخته می‌شود، مردم ما با تیغ محک خوردند به‌ویژه مردم پیشوا و ورامین که همانطور که در گذشته خود را ثابت کردند، اکنون نیز تکلیف خود را در برابر شهدای مدافع حرم انجام می‌دهند.

دشمنان نمی‌توانند در مقابل حق بایستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فقط از یک سرزمین شهید نمی‌بینید بلکه از همه جا از لبنان گرفته تا عراق، سوریه و افغانستان هم شهید می‌شوند، عنوان کرد: مهّم این است که ما طرف حق باشیم، حتی اگر تمام دنیا آن طرف باشند؛ آیا می‌توانند در مقابل قدرت خدا بایستند؟ مهّم این است که ما در قلب و عمل و زبان خود پایبند بوده و باشیم، که شهدا و رزمندگان ما مؤید این مسئله هستند.

فدوی در ادامه خاطرنشان کرد: در کدام یک از شرارت‌ها علیه انقلاب اسلامی، دشمن پیروز بوده است؟ بلاءاستثنا پیروزی همواره با جبهه حق بوده چه در سوریه و چه در عراق و یمن، دشمن در همه جا خود را امتحان کرد و با تمام نیرو وارد شد و همه به او کمک کردند، آن‌ها با 54 کشور به ایران حمله کردند.

وی با اشاره به حمایت همه‌جانبه دشمنان از اسرائیل گفت: در تمام مدّتی که دشمنان به فلسطین حمله کردند، همه حضور داشتند و اسرائیل تنها نبود، ولی در کدام‌یک از این تهاجم‌ها موفق بودند با اینکه رسانه‌ها در دست آن‌هاست؟

دشمنان به دنبال بازدارندگی و دفاع در برابر ایران هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مرحله دومی که انقلاب سپری کرد بازدارندگی است، تصریح کرد: اکنون در مرحله سوم قرار داریم و به گونه‌ای است که آن‌ها باید در مقابل ایران بازدارندگی و دفاع داشته باشند؛ در همین زمینه وزیر دفاع آمریکا گفت که ما و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌ و غیرمنطقه‌ای‌مان به دنبال این هستیم تا توانی ایجاد کنیم و در مقابل ایران بایستیم.

فدوی ضمن اشاره به اینکه شرط لازم و تکلیف ما افزایش استطاعت نظامی است، عنوان کرد: ما با اطمینان می‌گوییم که حتی 24 ساعت را از دست نداده‌ایم و این وعده خداست که دشمنان ما در این وضعیت قرار دارند؛ وعده خداست که اگر حیات درونی شما حیات طیبه باشد و بر محور وحی، وحدت، حق و امامتی که ادامه‌دهنده رسالت آخرین پیامبر باشد، خدا به شما یاری می‌رساند.

دشمنان در برابر ملتی که بر مبنای حق حرکت می‌کنند، توان مقابله ندارند

وی ادامه داد: اساس انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای بود که مستکبران یک روز نمی‌توانستند آن را تحمل کنند، اینکه ما اینجا بایستیم و با افتخار ارتقاء انقلاب را بیان کنیم این را نمی‌توانند تحمل کنند؛ اگر اعداد و ارقام دشمنان را در هر زمینه‌ای مقایسه کنیم با ما قابل مقایسه نیست منتها وقتی ما اتصال با خدا پیدا می‌کنیم در مقابل آن‌ها پیروزیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان ما امام حسین(ع)، شهادت و بهشت را نمی‌فهمند تأکید کرد: اگر آن‌ها می‌فهمیدند، می‌دانستند که نمی‌توانند در مقابل ملتی بایستند که بر مبنای حق حرکت می‌کند.

فدوی افزود: نیروی نظامی آمریکا یک نیروی دریا پایه است و اگر بتوانیم که توانستیم این نیروی نظامی را در موضع شکست قرار دهیم، آمریکا می‌فهمد که توان نظامی او به کار نمی‌آید مثل توقیف کشتی‌های آمریکایی و تفنگداران آمریکایی؛ در این روند طولانی مدّت هرچه که به آن مراجعه می‌کنند می‌فهمند که نمی‌توانند با ما مقابله کنند.

نقطه‌ عطف انقلاب دنباله‌روی از ولایت است

وی با اشاره به اینکه باید شاکر عنایت‌های خداوند بود و این افتخارات عنایت خداوند است، تأکید کرد: خداوند بعد از پیامبر، امامان را فرستاده و بعد هم نائب امام را فرستاده و باید به این نقطه عطف توجه کرد، هرگاه شیعه از این نقطه عطف غافل شده ضربات بدی خورده است و این نقطه عطف این است که شیعه امام دارد و باید دنباله‌رو امام باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر دنباله‌رو ولایت باشیم، به فرموده امام راحل هیچ آسیبی به ما نمی‌رسد، اظهار داشت: خدا را شکریم که از روزی که امام و مقتدای ما آخرین جمعه ماه مبارک را به‌عنوان روز قدس اعلام کرد تاکنون بر آن پایدار بوده‌ایم.

فدوی ضمن اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه در اسلام خط‌کشی‌های کشورها مدنظر نیست، عنوان کرد: مهّم تکلیف است و مهّم نیست حق در کجا باشد و تاکنون هم این کار صورت گرفته است؛ امروز مایه افتخار است که تمام کسانی که روزهای انقلاب و دفاع مقدس و امام را ندیدند مانند کسانی عمل می‌کنند که آن‌ها را دیده‌اند.

قدرت موشکی ما فراتر از تصور دشمنان است

وی گفت: آمریکایی‌ها مواظب هستند که یک تیر به سمت ما شلیک ‌نشود چراکه می‌دانند آن‌ها طرف مقابل ما هستند و نه کشورهای حقیر؛ آیا کشورهای حقیر و کوچک حریف انقلاب اسلامی هستند؟ کسانی که نمی‌توانند از شکم‌بارگی خود بگذرند کشورهایی که کوچکتر از ورامین ما هستند، آیا می‌توانند طرف مقابل ما قرار گیرند؟

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت موشکی ما غیرقابل مقایسه با آن چیزی است که دیده شد، تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلات، روند پیشرفت برقرار است، ما موشک‌های خود را در داخل تولید می‌کنیم و سال‌ها قبل به این توانایی رسیدیم که در دریاها هم بتوانیم به هدف‌های خود دست پیدا کنیم؛ یکی از نمادهای مهّم دنیا، نماد دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است، همه دوست دارند از مظلوم دفاع کنند و 39 سال است انقلاب اسلامی در این مسیر حرکت می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    6 2
    ایول سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس