لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات مقتدرانه موشکی علیه تروریست‌های داعش تنها جزئی از وجه اقتدار ایران است، گفت: ایران لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه (اول تیرماه) در مورد عملیات مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضع داعش در سوریه و پیام آن به آمریکا و اسراییل، اظهار داشت: این حمله ابتکار خوب و مفیدی از جهات مختلف اعم از زمان و نوع حمله بود و با توجه به گزارش‌هایی که به بنده ارسال شده موفقیت این عملیات نشان می‌دهد بسیار این تصمیم‌گیری با درایت صورت گرفت.

وی افزود: برداشت من این است جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای با هوشیاری تصمیم می‌گیرد و مقام معظم رهبری نیز که در مجموع امور را هدایت می‌کنند، با هوشیاری و تدبیر این طراحی‌ها را به عمل می‌آورند و این باعث عزت و عظمت ملت ایران است که در مسائل منطقه‌ای که آشفتگی در منطقه است، ایران لنگرگاه ثبات و امنیت‌بخش و مقتدر باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: جزیی از وجه اقتدار ایران در این عملیات مشاهده شد به ویژه بعد از رفتارهای سبکسرانه‌ای که برخی کشورها در منطقه داشتند و برخی الفاظی که آمریکایی‌ها بعد از حرکت تروریستی در ایران به زبان‌شان آمد، لازم بود گوشه‌ای از وجه قدرت جمهوری اسلامی نشان داده شود که تأثیرگذار بود.

لاریجانی افزود: این عملیات از نظر قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران و ضربه به تروریست‌ها تأثیرگذار بود و تروریست‌ها هم باید این را بفهمند که جمهوری اسلامی ایران در مسائل خود با صبر اما با دقت، عمل خواهد کرد و مهم نیست آنها را در جغرافیای خود پیدا کند، بلکه هر جا تروریست‌ها را پیدا کند، نسبت به آنها سرکوب‌گرایانه عمل خواهد کرد و این عملیات از این جهت می‌توانست نماد خوبی باشد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس