کد خبر 740809
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
6401782_955.jfif

واژگون شدن خودرو سواری در بزرگراه شهید آبشناسان، مصدومیت راننده میانسال این وسیله نقلیه را در پی داشت.

به گزارش مشرق، به دنبال تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه خودرو سواری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۷۴ را ساعت 07:10 صبح امروز به بزرگراه شهید آبشناسان، خروجی بزرگراه شهید باکری رهسپار کرد.

جعفر چلبی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه آب شناسان در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول و تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه، به حالت واژگون قرار گرفت.

وی ادامه داد: راننده خودرو سواری که یک زن ۴۳ ساله بود قبل از رسیدن نیرو‌های عملیاتی با کمک رانندگان خودرو‌های عبوری از داخل اتاقک وسیله نقلیه خارج شده بود که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق خودرو و نصب علایم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص نشتی بنزین از باک خودرو سواری را رفع کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان در ادامه عملیات خود راننده میانسال که از ناحیه گردن و پهلو دچار مصدومیت شده بود را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است؛ نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی تهران پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
    0 0
    قدیماجدول‌کنارخیابان‌ارتفاع‌زیادی‌داشت‌ولی‌‌درمسیرجنت‌اباد‌باارتفاع‌کم‌‌جدول‌باکوچکترین‌انحرافی‌به‌راحتی‌ماشین‌چپ میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس