تیراندازی در آمریکا

شصت و دو مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم بیست و دو نفر کشته و سی و سه نفر زخمی برجا گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در ایالت اوهایو در پی درگیری در زمین بازی بسکتبال در نزدیکی مدرسه ابتایی کمپ در دیتون هفت نفر زخمی شدند.

اکثریت قربانیان این حادثه هم به ضرب گلوله و هم با چاقو زخمی شده اند. به نظر می رسد این حادثه درپی قراری برای تسویه حساب شخصی بین دو زن رخ داده است.

پلیس می گوید این دو زن همراهانی را با خود برای حمایت و مقابله با طرف مقابل برده بودند. پلیس گفت کاراگاهان ویژه درحال تحقیق درباره جزئیات حادثه هستند. پلیس شیکاگو نیز از یک فقره قتل و خودکشی یک زوج در این شهر خبر داد که ظاهرا مرد چهل و نه ساله آمریکایی به همراه زن سی ساله اش در داخل خودرو بوده اند و پس از درگیری بین دو طرف مرد ، همسرش را به ضرب گلوله می کشد و سپس ماشین را به دیواری در مقابل خود می کوبد و خودش نیز کشته می شود.

در پی سرقت مسلحانه از یک بانک در میسی سیپی دو نفر کشته شدند. پلیس شهر دیترویت در ایالت میشیگان نیز از قتل دو جوان بیست ساله در داخل خودرویشان خبر داد. هنوز هیچ سرنخی درباره مظنون حادثه وجود ندارد. شش مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت ایلینوی ثبت شده است که در نتیجه آنها چهار نفر کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

هجده مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی در آمریکا و با توجه به دریافت گزارش های جدید، صد و بیست و دو مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت منتهی به چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که در نتیجه آنها دست کم بیست و نه نفر کشته و هفتاد و دو نفر زخمی شدند.  سی و نه مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت قربانی در پی نداشته است.

بر این اساس طی چهل و هشت ساعت گذشته در آمریکا صد و هشتاد و چهار مورد تیراندازی در آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها، پنجاه و یک نفر کشته و  صد و پنج نفر زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس