کد خبر 740498
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
حزب الله لبنان

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مدعی شد احتمال درگیری با حزب‌الله در آینده نزدیک وجود دارد و بیشتر این نبرد هوایی خواهد بود.

به گزارش مشرق، ژنرال «عمیر اشل» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، به تبعیت از فرمانده ارتش این رژیم امروز (چهارشنبه) اعلام کرد احتمال وقوع درگیری با جنبش حزب‌الله لبنان وجود دارد.

اشل طی سخنرانی در همایش امنیتی اندیشکده «هرتزیلیا» درباره نبرد احتمالی اسرائیل و حزب‌الله در آینده نزدیک گفت چنین درگیری بیشتر هوایی خواهد بود اما نیروی هوایی اسرائیل چند برابر سال 2006 توانایی حمله هوایی به لبنان دارد.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» وی همچنین افزود: «اگر جنگی در مناطق شمالی رخ دهد، ما باید از همان ابتدا، از هرچه که داریم استفاده کنیم.»

اشل با اذعان تلویحی به توانمندی نظامی حزب‌الله، از ساکنین جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی خواست در صورت بروز هرنوع درگیری، هرچه سریعتر خانه‌های خود را ترک کنند.

پیش از وی نیز «گادی ایزنکوت» فرمانده ستاد کل ارتش اسرائیل با بیان اینکه جنبش «حزب‌الله» لبنان هنوز هم بزرگترین تهدید برای اسرائیل است، گفت اجازه رسیدن سلاح به آنها را نخواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید یازاج IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    7 4
    بدون هرگونه غرض ورزی وتعصب دینی وملی،صراحتا می گویم که واقعا واقعا واقعا سران اسراییل احمق محض وترسوهستندوشکی در آن نیست.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    3 0
    جرئت حمله ندارن فقط می خوان بچه بترسونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس