کد خبر 740467
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کنفدراسیون آسیا

مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال آن بودند تا هر طور شده، به جای عمان که یک کشور عربی است، در کشورهای دیگر به دنبال میزبانی از الاهلی عربستان باشند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمی تواند در تهران از الاهلی عربستان میزبانی کند.

به همین علت مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال آن بودند تا هر طور شده، به جای عمان که یک کشور عربی است، در کشورهای دیگر به دنبال میزبانی از الاهلی عربستان باشند. 

در این مورد شنیدیم آنها در اوایل کار دچار اشتباه عجیبی شده و به دنبال مذاکره با فدراسیون کشورهایی چون گرجستان، آذربایجان، اوکراین و ارمنستان بودند! این اتفاق از آنجا عجیب است که لیگ قهرمانان آسیا حتما باید در قاره آسیا و کشورهای آسیایی برگزار شود در حالی که طبق تقسیم بندی فیفا، کشورهایی که نامبرده شد، همگی در قاره اروپا بوده و در واقع زیر نظر UEFA هستند در حالی که رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، زیر مجموعه AFC است. 
گام دوم پرسپولیسی ها، مذاکره با فدراسیون کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان بود که مشخص شد امکانات این باشگاه ها اصلا مناسب بازی در حد یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نبود و سرخپوشان مجبور شدند دوباره عمان و ورزشگاه سلطان قابوس را به عنوان محل میزبانی شان مقابل الاهلی عربستان معرفی کنند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس