کد خبر 740454
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از این پس برنامه‌ریزی کردیم که افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در این شهر به صورت ماهانه انجام شود.

به گزارش مشرق، سعید غفوری در حاشیه مراسم افتتاح 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر پردیس گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده افتتاح مسکن مهر پردیس ماهانه می‌شود، به‌طوری‌که ماه‌های تیر، مرداد و شهریور تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر که دارای امکانات زیربنایی و روبنایی هستند را افتتاح خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اوراق خزانه اسلامی را پتانسیل خوبی برای حل مشکل منابع ملی پروژه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: مسائل جانبی فاز 8 (دره بهشت) حل شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با کمک پیمانکاران مسکن مهر تأخیراتی را که در محله دنا طی یک سال اخیر ایجاد شده را جبران کنیم. چراکه باید از متقاضیان مسکن مهر بابت این تأخیر عذرخواهی کنیم.

غفوری افزود: در اسفندماه سال گذشته هزار واحد مسکن مهر در محله‌های سهند و سبلان فاز 8 افتتاح شد، بنابراین یادآوری این نکته که اردیبهشت‌ماه امسال در محله دنا افتتاح مسکن مهر داشتیم، ما را بر این می‌دارد که بابت تأخیرات یک سال اخیر و پیش از آن از متقاضیان مسکن مهر عذرخواهی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با کمک پیمانکاران مسکن مهر تأخیرات را تا حدودی جبران کنیم.

غفوری اضافه کرد: پیمانکاران مسکن مهر پردیس از 6 فروردین کارگاه‌های خود را فعال کرده‌اند، پس این مسئله موجب شده است که امروز بتوان در 8 نقطه فاز 8 پردیس 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر را با تمام امکانات زیربنایی، روبنایی، محوطه‌سازی و آماده‌سازی به بهره‌برداری برسانیم.

 امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی،‌ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر و مدیرعامل شهر پردیس 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر در 8 نقطه به طور هم‌زمان افتتاح شد. این واحدها همچنین دارای خدمات زیربنایی و روبنایی بوده که به ترتیب تحویل متقاضیان خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس